שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » אלפי ילדי ירושלים התכנסו להקבלת פני מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א
מגודלים בנעוריהם
המעמד התקיים ע"י חברת 'מגודלים בנעוריהם' המיתולוגית מיסודו של רבי עמרם בלויא זצ"ל 'מופת' של ממש אירע במקום שהפך לשיחת היום ברחוב הירושלמי | צילום: דוד ארזני

במעמד כביר שלא זכור כמותו שנים רבות בירושלים, התכנסו אלפי ילדי ירושלים בני העדה החרדית מטעם חברת 'מגודלים בנעוריהם' להקביל את פניו של פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א בהר הצופים בירושלים.

לפי המסורת הירושלמית רבות בשנים, ילדי ירושלים מתארגנים ע"י חברת 'מגודלים בנעוריהם' מיסודו של הרה"צ רבי עמרם בלויא זצ"ל להתברך ממנהיגה ורבה של העדה החרדית בחול המועד פסח.

השנה עלו אלפי ילדי ירושלים להקביל את פני  ראב"ד ירושלים מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א בשעה שהגיע להר הצופים להתפלל מול מקום המקדש כמנהגו מידי חול המועד. במרכז המעמד נשא מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א דברי חיזוק לילדי ירושלים והרחיב כי על כל אחד לדעת שהוא עבד ה' בכל רגע.

מי שהנחה את הכינוס היה המנחה הוותיק של כינוסי 'מגודלים בנעוריהם' הרה"ח ר' מאיר בלויא שליט"א נכדו של הרה"צ רבי עמרם בלויא זצ"ל ומנהל הניגונים הוותיק והידוע בל"ג בעומר במירון. 

פתח את המעמד הרה"ג ר' ישראל בלויא שליט"א מו"ץ העדה החרדית, אף הוא נכדו של הרה"צ רבי עמרם בלויא זצ"ל שהקביל את פני פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א והסביר לילדים שהקבלת פני רבו נחשבת כהקבלת פני השכינה. 

קטע מרגש היה בסיום המעמד כאשר עלה על הבמה ילד צעיר מצאצאיו של הרה"צ רבי עמרם בלויא זצ"ל שבירך ואמר: בשם כל הקהל אנו מברכים ומתפללים שמרא דארעא קדישא מרן הראב"ד שליט"א ינהיג אותנו עוד שנים רבות מתוך בריות גופא ונהורא מעליא".

בהנהלת מגודלים בנעוריהם אומרים כי השנה הזאת נשבר השיא של כל השנים כאשר לראשונה בהיסטוריה הגיע מספר הילדים לכמה אלפים.

יצויין כי הכינוס התקיים די באופן ספונטני, כאשר הודעה ראשונית על קיומו של האירוע נמסרה רק אמש בשעות הערב, ובמבצע זריז הצליחו בהנהלת 'מגודלים בנעוריהם' לארגן את האירוע, כולל ארגון מערך הסעות ששינע את אלפי הילדים להר הצופים.

ראשי חברת 'מגודלים בנעוריהם' אמרו היום כי מרגש לראות איך אלפי ילדי תשב"ר הטהורים עם החן הירושלמי עם הכיפות הלבנות – 'יארמולקעס', עומדים בין האילנות בהר הצופים רק כדי לחזות בנועם פני מרן ראב"ד ירושלים פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך וכדי לקבל את ברכתו.

'מופת' מיוחד אירע במקום ונהפך אח"כ לשיחת היום בעיר, כאשר לפני האירוע ירד גשם שוטף במקום והעמיד בסימן שאלה את כל האירוע, אך ממש עם הגיעו של מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א הפסיק הגשם, וחזר מיד לאחר עזיבתו את השטח, מה שעורר התפעלות גדולה בקרב הציבור. לאחר המעמד ליוו המוני ילדי ירושלים את רכבו של מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א בשירה ובזמרה.

1 פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א
צילום: דוד ארזני
2
צילום:
3
צילום:
4
צילום:
5
צילום:
6
צילום:
7
צילום:
8
צילום:
9
צילום:
10
צילום:
11
צילום:
12
צילום:
13
צילום:
14
צילום:
15
צילום:
16
צילום:
17
צילום:
18
צילום:
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים