שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » אלפים השתתפו ביריד הספרים של 'המבשר'
גלריית סיכום
ימי היריד שהחלו בירושלים והסתיימו בבני ברק, זכו ב"ה להצלחה גדולה | המוני מבקרים מכל שכבות הציבור נחשפו לשפע הגדול של יריד הספרים | צילום: א. אייזנבאך

לאחר ארבעה ימים עמוסי תוכן רוחני וחווייתי לאלפי שוחרי חסידות ואוהבי עולם הספרים, הסתיים בבני ברק, יריד הספרים השנתי ה־13 מבית 'המבשר' ועיריית ירושלים, שהפך לאחד האירועים התורניים הקבועים המרכזיים והבולטים בציבור החרדי ב-13 שנים האחרונות.

"יריד הספרים תשפ"ג היה ברמה גבוהה במיוחד יותר מכל שנה"! – במילים אלו סיכמו אלפי משתתפי היריד הספרים את ארבעת ימי היריד בירושלים ובבני ברק, שזכו ב"ה להצלחה חסרת תקדים. אלפי מבקרים מכל שכבות הציבור השתתפו וביקרו ביריד הספרים הגדול, שהפך לאירוע שנתי לו מצפים המונים מקרב הציבור החרדי, במיוחד שהשנה היו חידושים ומיזמים ייחודיים שהטביעו חותם על היריד להנאת האלפים שהגיעו לבקר ביריד.

עוד מבחזית החדשות

במהלך ימי היריד הגיעו להשתתף ביריד אדמו"רים לצד רבנים וראשי ישיבות, שביקשו להביע עידוד והערכה לראשי עיתון 'המבשר' על היוזמה המסורתית הנמשכת 13 שנים ברציפות, ובירכו את המארגנים והמנהלים על פעילותם החשובה שיש בה סיוע של ממש להפצת תורת אבות החסידות. כמו־כן ביקרו ראש עיריית ירושלים משה ליאון, יוסי דייטש, וח"מ יעקב הלפרין לצד ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין וחברי מועצת העיר, אנשי ציבור לצד בכירים ומנהלים במשק הישראלי שחלקם לקחו חלק בחסות על היריד, ונכחו לראות מקרוב את הצימאון הרוחני לצד כוח הקניה בציבור החרדי המתבטא ביריד הספרים. 

עם סיום היריד, אמר מנכ"ל 'המבשר' משה פרוש: "שפתותינו שבח והודיה לבורא עולם בהודיה על העבר ותפילה על העתיד. בסיומו של היריד ה־13 יכולים אנו לומר כי בס"ד משנה לשנה זוכה היריד להצלחה גדולה, ומוכיח שוב ושוב כי יריד הספרים של 'המבשר' הוא אירוע מכונן אליו מצפים המוני שוחרי תורה וחסידות מדי שנה בשנה.

"זוהי גם ההזדמנות להודות לכל מי שנטל חלק בשותפות הזו: בראש ובראשונה לעיריית ירושלים והעומד בראשה ראש העיר מר משה ליאון, על השותפות המסורתית כבר 13 שנים ברציפות; לכל החברות המובילות במשק הישראלי שהשתתפו ביריד הענק כחלק משיתוף פעולה מרכזי ובולט למען הלקוח החרדי והכרת צרכי המגזר לכל אורך הדרך; למשרדי הפרסום ולמנהלי השיווק, רשתות הספרים, ההוצאה לאור ומכוני הספרים. 

"כמובן, לצוות הנהלת 'המבשר' ולכל צוות העובדים האמונים על הפקת היריד: המנהל המקצועי הרב אברהם רכטשפר, מנהל מחלקת פרסום ופיתוח עסקי הרב שלמה פדר, סמנכ"ל תפעול הרב יחיאל עקשטיין, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגיים הרב צבי פרנקל, מנהל אדמיניסטרטיבי הרב נחמיה דרוק; לצוות מחלקת שיווק ופרסום בעיתון 'המבשר', לצוות העורכים, הכתבים, הגרפיקה וההפקה, שעמלו ימים ולילות להוציא לפועל את המגזין החגיגי עם תוכן עשיר במיוחד 'אירופה החסידית'; אחראי דוכני מכוני החסידויות, שעמלו יחד עם כלל צוות התוכן של 'המבשר' בהתמסרות ללא לאות, בכדי שהיריד יהיה מושלם ומוצלח כפי שזכינו לראות ולחוות בארבעת הימים האחרונים".

1 אלפים השתתפו ביריד הספרים של 'המבשר'
צילום: א. אייזנבאך
2
צילום:
3
צילום:
4
צילום:
5
צילום:
6
צילום:
7
צילום:
8
צילום:
9
צילום:
10
צילום:
11
צילום:
12
צילום:
13
צילום:
14
צילום:
15
צילום:
16
צילום:
17
צילום:
18
צילום:
19
צילום:
20
צילום:
21
צילום:
22
צילום:
23
צילום:
24
צילום:
25
צילום:
26
צילום:
הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. החלטתי להתגייס!
    כל חיי למדתי תודה, והיום עליי לתת כתף למדינה שלי ולהגן עליה! בקרוב אלבש מדי צה"ל ואהיה חייל כמו שצריך. לא מחכה להחלטה גורפת של ההנהגה. חייבים להילחם עכשיו אחי!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים