שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » איתמר בן גביר על היועמ"שית: "הפרזנטורית הכי טובה לרפורמה המשפטית"
השר לביטחון לאומי התייחס בראיון לביקורת כלפי הדחת מפקד מחוז תל אביב: "האחריות על העיתוי היא עליי" | "אני לא החלטתי על סבב המינויים"
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר | צילום: ערוץ הכנסת

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, התראיין בוקר (ראשון) ל-103FM והתייחס למהלך של היועמ"שית גלי בהרב מיארה שדרשה להקפיא את הדחת מפקד מחוז תל אביב עמי אשד. לדברי בן גביר: "אני שר במדינת ישראל. קיבלתי החלטה, אגב בהמלצת הדרג המקצועי, והוחלט שעמי אשד הולך להיות מפקד בית הספר לקצינים. היועצת המשפטית, בלי לדבר איתי מילה, שלחה לי מכתב שאומר שאני למעשה צריך להקפיא את ההחלטה הזאת כי היא חושבת שיש פגם ויש אחר".

"אני שמעתי על ההחלטה הזאת בכלל דרך התקשורת. זה נורמלי? הפרזנטורית הכי טובה לרפורמה המשפטית היום זו גלי בהרב־מיארה" אמר בן גביר. "אני לא החלטתי על סבב המינויים, על ההמלצות האלה, זה היה המפכ"ל. האחריות על העיתוי היא עליי, אבל מעבר לשאלת העיתוי, יש את השאלה של המהות. גם אתמול אחרי מסיבת העיתונאים של קובי שבתאי, הוא לא חוזר בו מההמלצה הזאת".

עוד מבחזית החדשות

לגבי התנהלות המשטרה בהפגנות, טען בן גביר: "אני באמת חושב שההתנהלות של המשטרה ביום חמישי לא הייתה טובה. אתם לא מבינים שאם היה מדובר באתיופים או מתנחלים, או כל ציבור אחר, תוך 10 דקות היו מפנים את איילון? אני רוצה הידברות. אני חושב שהידברות זה צו השעה. גם האנרכיסטים שחוסמים את הכביש וצועקים "מוות לבן גביר" הם אחים שלי, אבל אני לא מוכן שקבוצה אחת, בטח לא באלימות, תטיל וטו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים