שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » איש משמרות המהפכה נורה למוות בלב איראן
חיסול נוסף?
רזא דסטאני, איש משמרות המהפכה – נורה מספר פעמים למוות בעיר איספהאן שבמרכז המדינה | הובהל לבית החולים אך שם מת מפצעיו | לא ברור מהו הרקע להתנקשות
איראן מייצרת נשק גרעיני | צילום: shutterstock

סוכנות הידיעות האיראנית ISNA דיווחה היום כי רזא דסטאני, איש משמרות המהפכה, חוסל בעיר איספהאן שבמרכז המדינה. לפי הדיווח, המתבסס על דבריו של דובר מחוז אספה, האדם העונה לשם זה נורה מספר פעמים בשעות הבוקר המוקדמות. בעקבות כך בדיווח צויין כי דסטאני, אשר זוהה כאמור כחבר במשמרות המהפכה, אושפז בבית חולים בעיר שם עבר ניתוח ומת מפצעיו. ב-ISNA הוסיפו כי שירותי המודיעין האיראניים פתחו בחקירה בכדי לפענח את גורמי ההתנקשות ולעצור את האחראים למעשה. יצויין, כי בדיווח טרם הופנתה אצבע מאשימה כלפי ישראל ונבדקת ככל הנראה האפשרות שדסטאני חוסל כחלק מ"מחאת החיג'אב" האיראנית.

בשבוע שעבר, כזכור, דווח באיראן על החיסול של דאוד ג'עפרי, קצין בדרגת קולונל בחיל האוויר של משמרות המהפכה, אשר חוסל באמצע כביש על יד דמשק. מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם חשף בהמשך כי מטען חבלה הותקן על רכבו של ג'עפרי דרומית לבירה דמשק. למרות שטרם ידוע לסורים על גורם ספציפי שביצע את ההתנקשות – על פי הדיווחים האיראניים, משמרות המהפכה האשימו "סוכנים ציונים" בהתנקשות. משמרות המהפכה הדגישו בהצהרה לתקשורת כי "תגובתה של איראן לפשע הטרוריסטי הזה שביצעה הישות הציונית החומסת תהיה מכריעה".

עוד מבחזית החדשות

לפני כשבועיים, דיווחה סוכנות הידיעות איראנ"א על מותו של נאדר ביראמי , בכיר במנגנוני המודיעין של משמרות המהפכה, זאת במסגרת ההפגנות הסוערות נגד המשטר שהתקיימו בעיר סחנה שבמחוז קרמאנשה במערב איראן. המעורבים בירי נעצרו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים