שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » אירוח נשיאותי: נשיא רוסיה אירח את הרב הראשי של רוסיה הרה"ג ר' בערל לאזאר
נשיא רוסיה וולדימיר פוטין אירח בלשכתו בקרמלין את הרב הראשי של רוסיה, הרה"ג ר' בערל לאזאר, לרגל יום השואה הבינלאומי שיחול מחר
נשיא רוסיה נפגש עם רבה הראשי של רוסיה | צילום: דוברות הקרמלין

היום (חמישי) אירח נשיא רוסיה וולדמיר פוטין בלשכתו בקרמלין במוסקבה, את רבה הראשי של רוסיה הרה"ג ר' בערל לאזאר שליט"א לציון יום השואה הבינלאומי. בפגישה השתתף גם נשיא איגוד הקהילות היהודיות ברוסיה הרב אלכסנדר ברדה.

כאמור, הנשיא אירח את הרב הראשי לרגל יום השואה הבינלאומי שיצוין מחר, יום ם שישי, 27 בינואר, היום שבו שוחרר מחנה ההשמדה אושוויץ בידי בעלות הברית. בפגישה דנו השניים במגוון נושאים שעל הפרק.

נשיא רוסיה נפגש עם רבה הראשי של רוסיה | צילום: דוברות הקרמלין

עוד מבחזית החדשות

בפגישה שנערכה בהשתתפות כלי תקשורת רבים, אמר הנשיא פוטין בפתח דבריו כי: "מתוך כלל היהודים שהושמדו על ידי הנאצים, רובם היו אזרחי ברית המועצות, הכאב הוא משותף לנו. אתם יודעים את עמדתנו גם היום, שאנו מתנגדים באופן מוחלט להכחשת השואה ושאין תקופת התיישנות לפשעים שנעשו על ידי הנאצים. אנו עושים ומנהלים מדיניות כזו כדי ששום דבר כזה לא יקרה שוב".

בהמשך הפגישה בה השתתף גם נשיא איגוד הקהילות היהודיות ברוסיה, הרב אלכסנדר ברדה, אמר פוטין כי: "הרשויות כאן של הפדרציה הרוסית והפרקליטות, עושות עבודה מושקעת למנוע כל סממן אנטישמי".

עם סיום הפגישה שנמשכה שעה ארוכה באווירה לבבית, ציין פוטין את הטקס השנתי הגדול שיערך מחר במוזיאון היהודי לרגל יום השואה הבינלאומי, בה ישתתפו שגרירים ואישי ציבור שונים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים