שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » איראן תספק הגנה אווירית לסוריה: בעקבות המשך התקיפות הישראליות
מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם דיווח כי איראן תציב סוללות הגנה אווירית בסביבת הבירה דמשק "לאור התקיפות הישראליות המתמשכות"
טילים של צבא איראן. אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם דיווח היום (שלישי) כי איראן תתקין סוללות הגנה אווירית מתוצרתה בסביבת העיר דמשק. לפי הדיווח הסיבה היא "לאור התקיפות הישראליות המתמשכות וחוסר היכולת של ההגנה האווירית של המשטר".

על פי הדיווח, סוללות ההגנה האווירית יותקנו ב-3 אתרים לפחות, דרומית ודרום-מערבית לדמשק וליד נמל התעופה הבינלאומי של דמשק. הדיווח לא ציין האם הסוללות הגיעו לסוריה, או יגיעו בימים הקרובים. לטענת הדיווח, התקנת הסוללות מגיעה "לאור התקיפות האוויריות החוזרות ונשנות של הצד הישראלי על אתרי המיליציות האיראניות בדמשק ובאזוריה הכפריים, על רקע חוסר היכולת של ההגנה האווירית של המשטר להתעמת עם אף אחת מהן, והסבת אבדות חומריות ואנושיות לאיראן".

עוד מבחזית החדשות

בתחילת החודש דיווח המרכז הסורי לזכויות אדם כי שבעה אנשים נהרגו כתוצאה מהתקיפות הישראליות על נמל התעופה הבינלאומי של דמשק. מרכז המעקב טוען כי במהלך השנה האחרונה תקפה ישראל את סוריה 32 פעמים, באמצעות טילים או תקיפות אוויריות, שהביאו להרס של כ-91 מטרות, כולל מבנים, מחסני נשק ותחמושת, מפקדות, מרכזים ומנגנונים, וכן להרגתם של 89 חיילים ופציעתם של 121 חיילים נוספים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים