שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אין גבול לחוצפה: מתנגדי הרפורמה הגישו בקשה לקיום צעדת נשים במרכז בני ברק
כפיה חילונית
מתנגדי הרפורמה הגישו בקשה לקיים צעדת נשים במרכז העיר ביום חמישי, אך במשטרה נוטים שלא לאשר אותה |"נאפשר את חופש המחאה אך לא במחיר של שלום הציבור"
הפגנה בתל אביב | צילום: אמיר גולדשטיין

ל"בחדרי חרדים" נודע כי מתנגדי הרפורמה המשפטית הגישו בקשה לקיים צעדת נשים במרכז בני ברק, אך במשטרה נוטים שלא לאשר את הצעדה. מובילי המחאה הודיעו כי יקיימו את הצעדה ביום חמישי הקרוב, על רקע טענותיהם ל"הדרת נשים" במרחב הציבורי.

בניגוד לצעדות הקודמות שהתקיימו בפרברי העיר, דורשים מובילי המחאה לאפשר להם הפעם לקיים את הצעדה במרכז העיר. בבקשה שהגישו למרחב דן הציגו המארגנים מסלול שיעבור ברחובות מרכזיים, בין היתר ברחוב רבי עקיבא.

עוד מבחזית החדשות

גורמים בעיר ובמשטרה סבורים כי צעדה כזו בלב עיר חרדית, עלולה להוביל לחיכוך שיגרום לעימותים משמעותיים עם התושבים. ההערכה היא כי במשטרה יציעו למארגנים מתווים שונים כחלופה לצעדה במרכז העיר, אך במשטרה נערכים לכך שהמארגנים אף יעתרו לבית המשפט בדרישה לאפשר להם את הצעדה.

"איננו מתכוונים לשתק את העיר ביום הכי עמוס בשבוע, מה שעלול להגביר את החיכוך ולהוביל לנפגעים", אמרו גורמים במשטרה. "לנגד עינינו עומד שלומם של המפגינים והתושבים. נאפשר את חופש המחאה, כמו תמיד, אך לא במחיר של שלום הציבור – וקיים חשש אמיתי לשלומו".

עוד מבחזית החדשות

בהודעה שפרסמו המארגנים לקראת הצעדה בבני ברק נכתב: "רוצים לזרוק אותנו למושב האחורי של האוטובוס, הם דורשים מהבנות שלנו להתכסות, הם פיטרו את כל הנשים שהיו מנכ"ליות משרדים ממשלתיים, הם רוצים שרק אנחנו נהיה אימהות חרדות לחיילים משרתים. לא נסכים, הילדים שלנו לא שווים פחות, הם רוצים לקחת את הנשים מאות שנים אחורה".

"מי שחושב שנניח לו לבזות נשים, נערות וילדות, מי שחושב שיצליח להדיר נשים מהמרחב הציבורי ועמדות השפעה – לא רק טועה, אלא יקבל אותנו אצלו ברחובות", הוסיפו המארגנים.

הצטרפו ועקבו אחר

5 תגובות

  1. אני לא מבין למה לנשים האלו יש צורך להתאבד בבני ברק דואקה לא יכול לעשות את זה פשוט יותר מהיר יותר טוב פחות ?

  2. אבל לחרדים מותר לתקוע אצבע בעין לחילונים ולפתוח ישיבות באמצע אזורים חילונים כשאת התלמידים מביאים באוטובוסים ממקומות רחוקים ועוד הרבה דברים דומים.

  3. להאדיר נשים מהמרחב הציבורי ולהאדיר אותן מקבלת החלטות ולהאדיר אותן גם כשבאים לבית חולים ואין רופאות חרדיות. להאדיר אותן גם במכון ויצמן למחקר שלא ישימו לב חס ושלום שרק 4 מכל 100 גברים חרדים יש להם תעודת בגרות.

  4. מה עם הדרת נשים ממשחקי ספורט לגברים
    מה עם הדרת נשים מעבודות פזיות
    בלשכת עבודה
    למה הדרת נשים משלש שנות שירות בצהל ורק שנתיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים