שיתוף
תגובות
חדשות » אימה בשחקים: נוסע ניסה לדקור דייל ולפתוח את דלת החירום במהלך טיסה
במהלך טיסה של חברת "אמריקן איירליינס" מלוס אנג'לס לבוסטון ניסה נוסע לפתוח את דלת החירום במטוס ואף תקף דייל במכשיר חד
מטוס של אמריקן איירליינס | צילום: ויקיפדיה

על פי הודעת התובע הכללי של ארה"ב, נוסע שהיה על טיסה מלוס אנג'לס לבוסטון במטוס של "אמריקן איירליינס" ניסה לפתוח את דלת יציאת החירום של המטוס בזמן שהיה באוויר, ואף תקף דייל באמצעות חפץ חד. בסופו של דבר, האירוע הסתיים בשלום וללא נפגעים.

הנוסע העונה לשם, פרנסיסקו טורס, בן 33 מבוסטון, נעצר על ידי נוסעים ואנשי צוות בטיסה. עדי ראייה סיפרו שבשלב מסוים במהלך הטיסה הוא הגיע לאחת מדלתות יציאת החירום של המטוס וניסה לפתוח אותה ללא אישור. צוות הטיסה אישר כי הוא הצליח להזיז את ידית הפתיחה של הדלת רבע סיבוב. יש לציין כי בכתב האישום נגדו נטען כי הוא ידע בבירור שאנשים רבים עשויים למות כתוצאה ממעשיו.

עוד מבחזית החדשות

בזמן האירוע היה המטוס באוויר במרחק של כ-45 דקות מהנחיתה בבוסטון, כשהצוות זיהה את החיווי על ניסיון פתיחת דלת החירום. בתוך זמן קצר החזירו הדיילים את ידית הדלת למצבה הבטוח ומנעו אפשרות של פתיחתה.

כמה דיילים שהיו ביקשו ממנו לחדול ממעשיו ובהמשך גם ניסו לעצור אותו, אך טורס שלף חפץ מתכתי חד, שהתברר כידית של כפית שהוא שבר. טורס הכה את אחד הדיילים שלוש פעמים בצווארו באמצעות החפץ שהחזיק בידו. להגנתו טען טורס כי הוא רק ניסה להגן על עצמו מהדיילים.

חלק מהנוסעים אמרו שטורס שהה בשירות המטוס בזמן הטיסה, וככל הנראה בזמן זה שבר את הכפית כדי שתוכל לשמש עבורו כנשק. יש לציין כי על פי חוקי הטיסה המקומיים, אין מניעה לנוסעים לשאת עימם חפצי מתכת בתנאי שלא מדובר בסכין.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים