שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » אילו תקלות עלולות להשבית משאבות מים ואיך פותרים אותן
| צילום: יח"צ

דודי מערכות ומשאבות מים מעניק שירות מקצועי ומהיר בכל מקרה של תקלה, ומבצע גם התקנות של משאבות מים מכל הסוגים. ייעוץ ראשוני ללא תשלום וללא התחייבות!

מים הם משאב קריטי ובלעדיהם אין חיים. אנחנו משתמשים בהם לבישול, לרחצה, לשטיפת כלים וכמובן לשתייה, גם בצורתם הטבעית וגם כבסיס לשלל משקאות. בהתאם משאבות מים תקולות עלולות לשבש במידה ניכרת את שגרת החיים, ולכן חשוב להזמין אך ורק חברה מקצועית באמת לאבחון התקלה ולפתרונה. קבוצת דודי מערכות ומשאבות מים מספקת מכלול נרחב של שירותים, מא' ועד ת', כולם במקצועיות ללא פשרות, על בסיס ניסיון של שנים רבות ומתוך מחויבות מלאה לספק את המענה האופטימלי לבעיה שאיתה אתם מתמודדים.

סוגי התקלות שמחבלות בעבודתה של משאבת מים

במבנים מודרניים מותקנים בעיקר שני סוגים של משאבות: אלה שתפקידן הוא להגביר את לחץ המים על-מנת שבכל הדירות ובכל הקומות הזרם יהיה חזק מספיק, ומשאבות סחרור שתפקידן הוא להזרים מים חמים מהדוד אל הברזים. בשני סוגי המשאבות ייתכנו מספר תקלות נפוצות. הראשונה היא כשל במנוע. חשוב להדגיש שגם מערכות מים איכותיות מאוד מתבלות עם השנים, כך שכשל כזה הוא תופעה טבעית. במקרים אלה באה לידי ביטוי היושרה המלאה של דודי משאבות – כך שתוכלו לסמוך בעיניים עצומות על ההמלצה שתקבלו, אם לתקן את המשאבה או להחליף אותה.

תקלה נפוצה אחרת היא פגם בצנרת. גם במקרים אלה נדרשת החלטה מדויקת (אם לתקן או להחליף), על בסיס מספר פרמטרים רלוונטיים, ולכן חשוב להיעזר במומחים מנוסים. מצב נוסף הוא לכלוכים שחוסמים את פעולת המשאבה. במצב שכזה יתבצע ניקיון יסודי ויינקטו פעולות שונות כדי למנוע הגעת לכלוכים חדשים אל אותן משאבות מים .

שירות זמין מאוד ואמין לחלוטין

כאמור המים הם משאב חיוני במיוחד, ולכן כשישנה תקלה שמשביתה משאבות מים, הציפייה היא להגעה מהירה של איש המקצוע המתאים ואפילו הגעה מידית. קבוצת דודי מערכות ומשאבות מים מתנהלת ביעילות גבוהה מאוד, ולכן יכולה להבטיח זמינות מרבית – וגם לקיים את ההבטחה.

מרכיב נוסף באיכות הוא אמינות. באופן טבעי גם ההיכרות המעמיקה עם כל סוגי המשאבות, וכן הניסיון של צוותי הקבוצה שעברו הכשרות יסודיות ומקיפות, תורמים לחזרה מהירה לשגרה.

עוד שירות רלוונטי הוא תחזוקה שוטפת של חדרי משאבות, שמצמצמת למינימום את הסיכוי לתקלה, ולמעשה ברוב המקרים מקדימה תרופה למכה ומאפשרת לכם ליהנות ממים בכל נקודת זמן.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים