שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » איך תבחרו מתנה חגיגית במיוחד לאביב?
| צילום: רוי שוקולד

כמו כל שנה, מהווה האביב המתקרב ובא (וחג הפסח המסמל אותו יותר מכל..) הזדמנות מצוינת להעניק לאדם זה או אחר הקרוב אלינו מתנה חגיגית ומשמחת, כזו המראה לו כי אנחנו חושבים עליו. הכוונה היא כמובן הן לאנשים פרטיים הנמצאים בחיינו והן לעובדים במקום עבודה זה או אחר – מתנות לפסח לעובדים מהוות את אחד המנהגים הנפוצים והמקובלים ביותר בשוק העבודה הישראלי, ומספקות למעסיקים הזדמנות מצוינת להביע את הערכתם לעובדים ולחזק את הקשרים עימם. כיצד נבחר מתנה חגיגית הולמת ומשמחת באמת לכבוד האביב וחג הפסח? במידה ואתם מחפשים אחר רעיון טוב, יש לנו הצעות מצוינות עבורכם:

מתנות לחגים מתוקות ומשובחות שכולם יאהבו

הן כאשר מחפשים אחר מתנות לפסח לעובדים במקום עבודה או ארגון זה או אחר והן כאשר מדובר במתנות לאנשים פרטיים הקרובים אלינו כמו בני משפחה, חברים טובים או בני/ות זוג, סוג אחד של מתנה ידבר אל ליבם (וחיכם) של כולם כולל כולם – שוקולדים משובחים ומעולים.

מארזים ומתנות מתוקות – מארזים לחג הפסח ולאביב של מבחר שוקולדים איכותיים ומשובחים של ממש, מהווים מתנה שתשמח פחות או יותר כל אדם, מכל שכבת גיל ועם כל העדפה או טעם ייחודיים. מי לא אוהב שוקולדים טובים באמת, במיוחד כאשר ניתן להזמין מארזים עם מגוון שוקולדים מסוגים שונים, כך שכל אחד ימצא בו את הסוגים שהוא אוהב יותר (וגם יזכה ליהנות מהאפשרות לטעום ולנסות טעמים חדשים ומעולים שהוא אינו מכיר…). במארזים המתוקים של "רוי שוקולד" ניתן למצוא מבחר רחב ביותר של אפשרויות, כולל שוקולדים "פרופר" עשירים בקקאו משובח, כמו גם מגוון רחב של שוקולדים בטעמים שונים. למשל – אספרסו, ליקר תפוזים, פיסטוק, פטל, חמאת בוטנים, מילוי וויסקי ועוד ועוד. 

השוקולדים כולם ברמת האיכות הגבוהה ביותר, ומתאימים לכל הקהלים והיעדים – ניתן להזמין מארזים משובחים של שוקולדים טבעוניים, מארזים כשרים לפסח כמובן, מארזים לפסח הכוללים גם בקבוק יין טוב לצד שוקולדים גורמה ועוד. אתם יכולים לחשוב על מישהו שאתם מכירים שלא יאהב וייהנה מסוג כזה של מתנות לחגים?…

הפתרון המושלם גם עבור מתנות לפסח לעובדים והרמת הכוסית החגיגית במשרד 

מלבד למתנות לאנשים שבחיינו אותם אנו רוצים לברך, המגוון והמבחר הרחב של שוקולדים ומארזים לפסח מהווה גם פתרון מושלם עבור מעסיקים ומנהלים אשר מחפשים אחר מתנה הולמת ומשמחת באמת עבור העובדים, בין אם כמתנה ראשית ובין אם כתוספת נחמדה לצד מתנה אחרת או תלושים לחג.

מבחר הסוגים השונים של מארזים לפסח יאפשר למצוא ולהתאים מארז ייחודי עבור כל עובדת ועובד (או פשוט להזמין מבחר מארזים שונים ולחלקם בין העובדים), וכאמור – לא מדובר כאן במארזים סטנדרטיים ופשוטים, אלא בכאלו המכילים שוקולד גורמה משובח במיוחד.

בנוסף, גם עבור הרמת הכוסית החגיגית במקום העבודה לכבוד החג ניתן להזמין מארזים ייעודיים למעמד זה, הכוללים כמות גדולה ומגוון רחב של שוקולדים משובחים אשר יהפכו את הרמת הכוסית למתוקה ונעימה במיוחד. 

מחפשים מתנות חגיגיות לעובדים? היכנסו לקטלוג באתר רוי שוקולד למתנות לפסח לעובדים בקישור.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים