שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » איך נופש חברה יכול לסייע בשימור עובדים?
חברות גדולות וקטנות כאחד מדי פעם מוציאות את עובדי החברה לנופש מטעמן בטענה שנופש חברה יכול לעזור בשימור עובדים ואפילו בגיוס ושמירה על תפוקה גבוהה בעסק
עיירת הנופש, זאקופנה בדרום פולין, בסוף השבוע שעבר | צילום: Uladzislau Petrushkevich - Unsplash

האם באמת נופש חברה טומן בתוכו את כל היתרונות האלה? ואם כן, למה לא כל החברות פועלות באופן זהה ונהנות מהיתרונות הרבים שיש לנופשי חברה להציע לנו? לפניכם כל ההסברים.

נופש חברה – מיתוס או אמת?

כולנו יודעים שהמשק הישראלי הוא עשיר בתחרות, בכל שנה נפתחים המון עסקים וכל עסק מציב רף חדש למתחרה שלו. עם זאת, אנחנו גם יודעים שעסקים רבים נסגרים מדי שנה בגלל התנהלות פיננסית לא נכונה וניהול עובדים לא תקין. החברות שכן מצליחות לשרוד ולעבוד בצורה מניבה משקיעות תקציבים גדולים באנשי הצוות, בין אם מדובר על ימי גיבוש, נופשי חברה ואטרקציות והטבות נוספות. נופשי חברה נמצאים בתור גולת הכותרת של כל עובד, איזה עובד יכול עכשיו למצוא טיול לחו"ל מטעם החברה? נופשים כאלה בחו"ל באופן עצמאי יכולים להגיע לסכומים של מעל 5,000 ש"ח!

ברגע שאנחנו משקיעים בעובדים שלנו, וככל שאנחנו משקיעים יותר כך העובד ירצה להחזיר לנו באותו מטבע. זאת אומרת שאי אפשר לזייף נופש חברה, אי אפשר להסתפק במשהו מינורי שנראה לעין בתור מעין תרמית כדי לשחד את העובד, אלא צריך לדאוג לעובדי החברה באמת לנופש מהנה. יש עוד הרבה דרכים לשמור על תפוקה גבוהה של העובד, החל מבונוסים, שי לחג ועד נופשי חברה. חשוב להדגיש, הדברים לא סותרים אחד את השני, אלא צריכים לעבוד בהרמוניה המתאימה לתקציב העסק.

עוד מבחזית החדשות

דוגמאות לנופש חברה:

יש מספר דוגמאות לנופשי חברה, חלק מהנופשים הם בארץ והחלק האחר יכול להיות בחוץ לארץ. העיקרון הוא שאתם יכולים להתאים את תבנית הנופש בהתאם לתקציב שלכם, בהתאם לתאריכים ובתיאום עם האפשרויות הרלוונטיות. ריכזנו לפניכם מספר דוגמאות של נופשי חברה בארץ ובחו"ל:

ים המלח – נתחיל כמובן באפשרות הקרובה נופשים בארץ , אז הדוגמא היא נופש של שלושה ימים בים המלח. בחלק מהנופשים יש להגיע עצמאית לים המלח ובחלק אחר יש הסעה מסודרת, הלינה היא בבית מלון והיא כוללת מגוון אטרקציות בבית המלון ומחוצה לו. בימים האחרים עובדי החברה נהנים משלל אטרקציות, החל מסיורים רגליים ועד אטרקציות אקסטרים כמו טיולי ג'יפים. מלבד לכך, אנחנו נטעם את האוכל של ים המלח במסעדות שונות, נצא לסיורים מודרכים במצדה ונקנח בארוחת צהריים במסעדה לפני שנחזור הביתה.

נופש חד יומי/דו יומי – יש נופשים שהם פחות ארוכים בארץ, נופשים אלו אורכים כ-24 שעות והם כוללים לינה של לילה אחד בבית מלון יוקרתי. המקומות בהם ננפוש יהיו בעיקר באזור המשרד שלכם, ולעיתים גם נרחיק צפונה או דרומה. המטרה היא לא לבזבז את הזמן על נסיעות, אלא לקבל 24 שעות מרוכזות של פאן.

דובאי – נופש בדובאי יכול להיות במשך ארבעה לילות או סופ"ש, זה תלוי באילוצים של החברה ובתאריכים בו אתם זמינים לצאת לנופש חברה. מה אפשר לא להגיד על דובאי? אפשר למצוא הכל בעיר המדהימה, החל ממכוניות יוקרה, חיי לילה, דיונות, טיולי ג'יפים, ספארי, קניון ענק שהוא לעצמו יכול לשרוף יום שלם ועוד מגוון רחב של הפתעות קולינריות. את הנופש מתחילים בשדה התעופה ומקבלים ארוחת בוקר, לאחר שנגיע למלון נקבל לו"ז מדויק שנבנה במיוחד עבור עובדי החברה וכולל כמובן זמן פנוי לחוות את העיר ברגליים.

יוון – אם אתם לא רוצים להרחיק יותר מדי, יש לכם אפשרות לקיים את נופש החברה ביוון. יש מגוון רחב של אטרקציות ביוון והיא מזכירה מאוד את האופי הישראלי. ביוון אנחנו נהנה מאוכל אותנטי, נופשים וחופים מדהימים, סיורים רגליים ונכיר את האיים השונים. 

עוד מבחזית החדשות

מהן האפשרויות הקיימות לנופש חברה?

מלבד לאזורים שציינו קיימים עוד מגוון יעדים שונים, בארץ ובחו"ל. מלבד לכך, אתם צריכים להתאים את אופי הנופש בהתאם לצורך שלכם. לדוגמא, יש נופש מנהלים ונופש עובדים, יש נופש כולל ומגוון רחב של אטרקציות. ברגע שחברה מקצועית מקבלת את כל המידע לגבי החזון שלכם ומי הם המשתתפים בנופש, היא תוכל לבנות את הנופש המתאים ביותר. כמובן שאנחנו צריכים לשקול את התקציב המתאים, לרוב יהיו נופשים בארץ שיכולים להגיע למחיר של נופש ביעד קרוב בחו"ל. בשביל לעשות את הבחירה הנכונה אתם צריכים לבחור בחברה שיודעת לארגן נופשי חברה בצורה מקצועית ומותאמת לכל כיס. 

איך בוחרים את החברה המתאימה?

המטרה שלכם היא לבחור בחברה המתמחה בהפקת נופשי חברה בארץ ובחו"ל, אותה חברה מטבע הדברים תציע גם ימי גיבוש ומגוון אטרקציות לשימור עובדים ואף גיוס עובדים. אנחנו ממליצים לבחור בחברה שיכולה לתפור לכם את הנופש מקצה לקצה בהתאם לאופי והתקציב של החברה. נופש החברה צריך לכלול אתרי לינה, טיסות בארץ ובחו"ל, מיתוג הנופש (חשוב מאוד), בחירת אטרקציות ופעילויות מגבשות וכמובן אוכל טוב. בחירת החברה צריכה להיות בהתאם להיקף המענה שהיא נותנת לכם, וכמובן בהתאם למוניטין של החברה. חברה ללא מוניטין חיובי היא חברה שנרצה להימנע ממנה, אחרי הכל מדובר על סכומים המוקדשים לעובדי החברה ועבור נופשים בארץ ובחו"ל. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים