שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » איך לטוס לחו"ל על חשבון חברת האשראי?
כרטיס אשראי הוא לא רק הדרך המקובלת לבצע את רוב הקניות בימינו – הוא יכול להיות גם הדרך הטובה ביותר לקבל כרטיס טיסה ליעד אטרקטיבי בחו"ל במחיר מתנה
כרטיס אשראי | צילום: FREEPIK

מה מציעות החברות השונות, ואיך מממשים את ההטבות בדרך המשתלמת ביותר? 

אחת ההנאות הגדולות ביותר שיש לנו היא חופשה בחו"ל. שבוע באיטליה, וויקנד בלונדון, גיחה מהירה לפראג, חופשה ארוכה בתאילנד, בטן גב ביוון, קניות באיסטנבול, גן עדן במלדיביים והאפשרויות עוד רבות ומגוונות. אבל יש הנאה גדולה אפילו יותר: לטוס לחו"ל במחיר מוזל מאוד, ולפעמים אפילו בלי לשלם. חברות האשראי רוצות אותנו, מתחרות על הלקוחות ובין השאר מציעות גם צבירת נקודות והמרתן להנחות בכרטיסי טיסה. מוזמנים לגלות את כל האפשרויות, ולבחור מביניהן את זו המתאימה ביותר עבורכם.

ישראכרט – הנחה בטיסות אל על ובריטיש איירווייז

ישראכרט היא החברה בעלת נתח השוק הגדול ביותר בשוק האשראי בישראל, לפחות נכון ל-2022. לעומת זאת מסלול ההטבות לטסים לחו"ל שהיא מציעה מרשים הרבה פחות. ההנחה מוגבלת לטיסות בשתי חברות בלבד: אל על ובריטיש איירווייז. על-מנת לנצל את צבירת הנקודות, שמתרחשת בכל מקרה כשמבצעים קניות באמצעות כרטיס האשראי, יש להירשם למועדון הנוסע המתמיד של אחת החברות הנ"ל ובמקביל לבחור במסלול תעופה מבין מסלולי ההטבות של ישראכרט. לאחר מכן ניתן להתחיל להמיר נקודות. יחס ההמרה נקבע לפי סוג הכרטיס ולפי החברה שבה רוצים לממש את ההנחה. עם כרטיס World Elite MasterCard כל 300 ש"ח בקניות מקנים נקודה אחת באל על, עם כרטיס מאסטרקארד פלטינה תצטרכו לקנות ב-750 ש"ח כדי לקבל נקודה באל על, ובשאר הכרטיסים – יחס ההמרה הוא 1,750 ש"ח לנקודה אחת. באביוס (מועדון הנוסע המתמיד של בריטיש איירווייז) המפתח הוא לפי 250 ש"ח: בכרטיס הראשון השווי שלהם הוא 25 נקודות, בכרטיס השני 17 נקודות ובשאר הכרטיסים 7 נקודות.

המבצע האטרקטיבי של אל על

חברת אל על השיקה בנובמבר השנה כרטיס אשראי משלה, תחת השם FLY CARD. לרגל ההשקה הציעה החברה מבצע אטרקטיבי במיוחד: כרטיס טיסה במתנה למגוון רחב של יעדים ובהם בודפשט, אתונה, רומא, פראג, בוקרשט, מילאנו, אמסטרדם, שארם א שייח, בוסטון ועוד. המבצע אמנם הסתיים ב-3.12, אולם גם כיום מי שבוחר לשאת בארנק שלו כרטיס אשראי FLY CARD של אל על  נהנה מצבירת נקודות והטבות נוספות. ראשית, בכרטיס הרגיל יחס ההמרה הוא 250 ל-1, ואילו בכרטיס הפרימיום – 190 ל-1. שנית, באמצעות הנקודות המצטברות ניתן להזמין כרטיסי טיסה למאות יעדים ברחבי העולם, וגם לשלם באמצעותם על הושבה בטיסה, הובלת כבודה ועוד, לרבות שירותים ומוצרים שלא קשורים ישירות לטיסה – למשל, אטרקציות לילדים, שכירת רכב, בתי מלון ומסעדות. כמו כן ישנה בחירה בין כרטיס אשראי בנקאי לכרטיס חוץ בנקאי, וגם לגבי זהות הגוף המנפיק: מסטרקארד, אמריקן אקספרס או כרטיס משולב של דיינרס ומסטרקארד (בארץ דיינרס ובחו"ל או באתרי מסחר בינלאומיים מסטרקארד).

עוד מבחזית החדשות

SKY MAX – אירוח בטרקליני VIP במחיר מוזל

גם בכרטיס האשראי של מקס ניתן לנצל נקודות לטובת מגוון רחב של רכישות: אחת ההטבות הייחודיות היא Priority Pass – הנפקת כרטיס (בחינם) שמקנה זכות לאירוח בטרקלין VIP בשדות תעופה ברחבי העולם עבור 32$ בלבד (בכל כניסה). יחס ההמרה של SKY MAX הוא 160 ל-1 ברכישות "רגילות" ו-320 ל-1 בביצוע עסקאות מול מוסדות (למשל תשלום חשבון חשמל וכו'). כרטיס זה מתאים במיוחד לבעלי עסקים שמבצעים סליקה דרך מקס. הסיבה לכך היא שניתן לצבור נקודות גם עבור הסליקה, כשיחס ההמרה משתנה על-פי הוותק של העסק והולך ומשתפר עם הזמן – עד שהוא מכפיל את עצמו תוך 18 חודשים.

מה מציע Beyond – כרטיס האשראי של לקוחות הבינלאומי?

כרטיס Beyond מוצע ללקוחות הבנק הבינלאומי בלבד. האופציה רלוונטית למזמיני כרטיס גולד, פלטינום או כרטיס זהב עסקי לעסקים קטנים. היתרון העיקרי של כרטיס זה הוא שניתן לממש את הנקודות בחברות תעופה רבות. הבנק הבינלאומי, שחבר לצורך הנפקת כרטיס זה לאיסתא, מבטיח גם יחס המרה משתלם: ברמה בסיסית (סכום מצטבר של עד 8,000 ש"ח בחודש), תשלום למוסדות מקנה נקודה אחת על כל 520 ש"ח, רכישות בארץ מקנות נקודה אחת על כל 260 ש"ח ורכישות בחו"ל (כולל אתרים בינלאומיים) – נקודה אחת על כל 130 ש"ח. ברמות הוצאות גבוהות יותר, יחס ההמרה משתפר אף יותר. יחד עם זאת יש לקחת בחשבון כי הנקודות נמחקות לאחר שנה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים