שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » איך לבחור רהיטים לחדר מתבגרת מנצח?
| צילום: רשת האוס אין

גיל ההתבגרות אינו גיל קל מבחינות שונות, הן עבור המתבגרות והמתבגרים והן עבור ההורים שלהם/ן. חדרה של הנערה המתבגרת מהווה מבחינות רבות את מרכז עולמה ואת המקום החשוב ביותר עבורה– המקום שהוא כולו באמת שלה, בו היא מארחת חברות ויכולה לבלות זמן איכות לבד או ביחד. כאשר אנחנו בוחרים רהיטים לחדר של נערה מתבגרת, חשוב לקחת בחשבון כמה נקודות שעשויות להיות רלבנטיות וחשובות בהמשך, וכמובן לשתף אותה בבחירה. מהם הרהיטים החשובים ביותר ועל מה חשוב לשים דגש בעת בחירת רהיטים לחדר של נערה מתבגרת?

לבחור מיטת נוער טובה ומתאימה

מיטה היא אולי פריט הריהוט המרכזי והחשוב ביותר בכל חדר שינה של ילדים ובני נוער, במיוחד כאשר מדובר בחדר של נערה מתבגרת. בגילאי ההתבגרות ישנים המון שעות ואלו גילאים קריטיים מבחינת שלבי הצמיחה והגדילה בהם נמצאים בני הנוער. חשוב לספק לנערה מיטה איכותית ומתאימה אשר תעניק תמיכה טובה לגב ולגוף שלה מדי לילה (או בוקר וצהריים – עד מתי שהיא ישנה כשאין בית ספר…), וגם חשוב שהמיטה תשתלב טוב עם שאר העיצוב של החדר (חשוב במיוחד עבור בני ובנות נוער).

מבחינת גודל, כדאי לבחון את האפשרות של מיטה וחצי – דגמים רבים של מיטות נוער הם בגודל שבין מיטת יחיד למיטה זוגית. כך אנחנו נותנים לנערה להרגיש שהיא כבר לא ילדה וכבר לא ישנה על מיטת יחיד או מיטת ילדים, אך גם לא תופסים בחדר מקום של מיטה זוגית.

מומלץ לבחון את האפשרות של רכישת מיטת נוער מעץ מלא, אשר תהיה עמידה ואיכותית יותר ותחזיק מעמד בצורה טובה לאורך זמן. כמו כן, כדאי לבדוק עם הנערה את האפשרות של מיטת נוער נמוכה על גלגלים, אשר מתאימה לסגנונות עיצוב מסוימים ומאפשרת להזיז את המיטה ביתר קלות ולשנות את עיצוב החדר במהירות ולעיתים תכופות. סגנון זה מתאים כמובן לחלק מהנערות יותר ולחלקן פחות. 

שידות איפור וטואלט

המראה החיצוני הוא חלק חשוב ומרכזי בחייה של כל נערה מתבגרת, ולכן ניתן למצוא כמעט בכל חדר של נערה מתבגרת מראה ופינת איפור מסוג זה או אחר. שידות איפור וטואלט ייעודיות יכולות להשתלב בצורה אלגנטית בעיצוב הכולל של החדר, ולספק לנערה פינה נוחה ונעימה להחזיק בה את כל חפצי וכלי האיפור והטואלטיקה שלה, כמו גם לשמש כמקום נוח ובריא לגב לשבת בו מול המראה – כפי שנערות מתבגרות עושות לאורך לא מעט זמן מדי שבוע.

גם כאן ניתן למצוא מגוון רחב של שידות איפור וטואלט מסוגים שונים, וכך להתאים את השידה שקונים לעיצוב הכללי של החדר. הדבר הטוב ביותר לעשות במקרה זה הוא לתת לנערה עצמה לבחור, ולהיות שותפים לה בתהליך. קיימים דגמים רבים ושונים של שידות איפור, ומומלץ במיוחד לבחון את אלו הכוללים גם מגירות ושטחי אחסון רחבים יחסית, במידה ואין בחדר מספיק שטח אחסון או ארון גדול ומספק. 

מחפשים רהיטים לחדר מתבגרת? 

קישור לקטלוג מיטות נוער

קישור לקטלוג שידות איפור

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים