שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » איך לבחור את המחשב הנייד המושלם?
| צילום: FREEPIK

בעידן בו אנו חיים מחשבים מהווים כלי עבודה ופריט מרכזי ובסיסי אותו ניתן למצוא בכל בית וכמעט אצל כל אדם. בפרט, מחשבים ניידים הפכו אולי לסוג המחשבים הנפוץ ביותר בקרב האוכלוסייה הכללית, ומאפשרים לנו מגוון רחב של יישומים ושימושים, אותם ניתן לקחת עימנו לכל מקום אליו אנחנו הולכים. כאשר אנחנו מתעניינים ברכישת מחשב נייד חדש – מהם השמות והיצרנים העיקריים שכדאי להכיר? כמו כן – מהן הנקודות העיקריות שחשוב לקחת בחשבון על מנת לבחור את המחשב הנייד המושלם והמתאים ביותר עבורנו?

מחשב נייד HP, מחשב נייד Dell ועוד – שמות עיקריים בתחום שכדאי להכיר

קיימים כמה יצרני מחשבים עיקריים שכדאי להכיר כאשר אנחנו מתעניינים ברכישת מחשב נייד חדש. בנקודה זו כדאי לאפיין את סוג השימושים הספציפיים שאנו צפויים לעשות במחשב.

במידה ואותם שימושים הם בעיקר גלישה באינטרנט, עבודה על תוכנות "אופיס" למיניהן דוגמת מעבד תמלילים, גיליון חישובים או מחולל מצגות (וורד, אקסל או פאוור פוינט, לצורך העניין), צפייה במדיה וכיוצ"ב, המחשב המתאים עבורנו הוא מחשב PC קלאסי. כלומר, לא מחשב נייד של אפל, אליו נגיע מיד.

סוגי מחשבי ה PC הנפוצים, האמינים והמתאימים ביותר עבור רובנו הם מחשבים של אחת מהחברות הגדולות והמובילות בעולם המחשבים כיום. בפרט, כדאי להכיר ולבחון את הדגמים של חברת HP ושל חברת Dell – שניים מהשמות העיקריים והגדולים ביותר בתחום כיום. כל אחת מחברות אלו מציעה מבחר רחב של דגמים, ואת בחירת הדגם הספציפי מומלץ לעשות לפי כמה שיקולים עיקריים כדי לעשות רכישה משתלמת ונכונה.

במידה והשימושים העיקריים שלכם במחשב הנייד צפויים להיות קשורים באנימציה או סאונד, למשל (כלומר, עבודה עם תוכנות אנימציה ועיצוב גראפי, תוכנות לעיבוד סאונד וכד'), ייתכן בהחלט כי מחשב נייד אפל הוא הסוג המתאים והמתבקש יותר עבורכם. אפל ידועה כיצרנית מחשבים המותאמים במיוחד לתחומים מקצועיים שכאלו, וכדאי לבחון ולשאול אנשי מקצוע בנוגע לסוג המחשב המתאים ביותר עבור תחום העיסוק הספציפי שלכם.

קריטריונים חשובים  לרכישת מחשב נייד

בין אם אתם רוכשים מחשב נייד HP, מחשב נייד Dell או כל חברה אחרת, קיימים כאמור דגמים רבים ומגוונים. כיצד נבחר את הדגם המתאים ביותר עבורנו?

ובכן, קריטריון חשוב ראשון הוא גודל המסך (אשר במחשבים ניידים קובע את גודל המחשב כולו). במידה ואתם מעוניינים להשתמש במחשב גם לעבודה מהבית או המשרד, צפייה בסרטים וכיוצ"ב, אולי כדאי לשקול לקנות מחשב עם מסך גדול יחסית. 

קריטריון חשוב נוסף הוא המשקל – במידה ואתם צפויים לסחוב את מחשב אתכם הרבה בתיק הגב או היד, כדאי לבחור בדגם יחסית קל משקל.

מבחינת מאפיינים טכניים, זה תלוי בשימושים הספציפיים שלכם וסוג התוכנות עימן אתם צפויים לעבוד. בכל מקרה, כדאי לקנות מחשב עם מעבד מדור חדש יחסית (דור 11 לפחות) ובעל זיכרון פנימי של 8 ג'יגה בייט ומעלה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים