שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » איך יועץ שיווק בדיגיטל מקדם את העסק?
| צילום: FREEPIK

לא קל להיות בעל או בעלת עסק בישראל. אנחנו מדינה קטנה ולכן גם השוק, בכל התחומים, קטן יחסית. מצד שני התחרות, גם כן במרבית התחומים, גדולה, ובנוסף ישנה רגולציה שמכבידה, קושי למצוא עובדים איכותיים ורף ציפיות גבוה מאוד של הלקוחות. בהתאם חשוב להשקיע משאבים במיתוג ובשיווק העסק, ובפרט נדרשת תשומת לב לנוכחות במרחב הדיגיטלי – גוגל, פייסבוק, אינסטגרם וכו'.

כדי ליצור את הנוכחות המחמיאה ביותר, כדאי מאוד להיעזר ביועץ לשיווק בדיגיטל. מומחה שכזה עשוי לקדם את העסק במגוון דרכים, ולספק תועלת גבוהה במיוחד.

המיתוג המתאים ביותר לעסק

עסקים רבים, ובפרט אלה הקטנים והמשפחתיים, מוקמים מתוך תשוקה לעשייה בתחום מסוים. במקרים אחרים הבסיס הוא כישרון ייחודי, ובאופן טבעי גם תשוקה וגם כישרון הם כוחות מניעים חזקים במיוחד. מצד שני לבעלי ובעלות עסקים אלה חסרות מיומנויות ניהול חיוניות, ועוד מאפיין בולט הוא היעדר ידע בשיווק. התוצאה: פער של ממש בין איכות השירותים והמוצרים שהם מספקים לבין המיתוג שלהם, שבמקרים רבים פשוט לא קיים – וזהו חסם של ממש בדרך להצלחה אמיתית.

יועץ שיווק בדיגיטל מסייע תוך כדי תכנון הקמפיינים השונים גם ביצירת המיתוג הנכון. כך למשל אחד המרכיבים הבסיסיים בכל אסטרטגיית שיווק הוא USP – ראשי תיבות של הביטוי Unique Selling Proposition, כלומר הצעת ערך ייחודית. הכוונה היא לתשובה לשאלה המתבקשת, למה בעצם כדאי לקנות מוצר/ים או שירות/ים מהעסק ולא מהמתחרים. מציאת ה-USP כחלק מבניית האסטרטגיה השיווקית תורמת למיתוג העסק באופן כללי, וזהו יתרון משמעותי.

חשיפה מחמיאה בפני קהל היעד בדיוק ברגעים הנכונים

תועלת נוספת שמספק יועץ שיווק דיגיטלי לעסקים היא החשיפה המחמיאה שלהם לעיני קהל היעד במקום הנכון ובזמן הנכון. המקום יכול להיות דפי תוצאות חיפושים רלוונטיים בגוגל או רשת חברתית שבה נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים של העסק, והתזמון הרצוי הוא נקודת הזמן שבה כדאי להביא לידיעת הגולש או הגולשת את ה-USP בהתאם לשלב שבו הם נמצאים: מודעות לצורך אבל לא לפתרון, מודעות לקיומו של פתרון מתאים אבל לא לזה הספציפי של העסק, מודעות לעסק שעדיין לא תורגמה לרכישה וכו'.

מקסימום תמורה במינימום עלות

ייעוץ שיווקי איכותי – למשל מנשות ואנשי המקצוע של משרד פרסום ירדן דיגיטל – מאפשר להגיע למקסימום הישגים בכל מסגרת תקציב. בהתאם גם עסקים קטנים ואפילו זעירים יכולים ליהנות מהשירות ולגדול במידה משמעותית בזכותו. עוד כדאי לדעת בהקשר זה כי שיווק בדיגיטל מבוסס על Data. גם גוגל וגם פייסבוק מספקות מידע יקר ערך שעוזר למנף אותן לטובת שיווק, ומי שיודע להפיק מהנתונים את התובנות הנכונות יכול לבנות קמפיינים משתלמים במיוחד ובנוסף גם לשדרג אותם תוך כדי תנועה – בדרך ללקוחות חדשים רבים בעלות נמוכה במיוחד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים