שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » איך בוחרים מצעים לבתי מלון?
שינה טובה
שינה היא אחד התהליכים החשובים ביותר בסדר היום שלנו. חווית השינה משאירה רושם משמעותי מאד על מהלך היום שאחריה, כך ששינה מספקת תוביל בסבירות גבוהה ליום מאושר
חדר מלון | צילום: freepik

שינה גרועה תוביל בסבירות גבוהה ליום כועס ודכאוני. מסיבה זו, חשוב מאד להשקיע ביצירת מערכת שינה עוטפת ומלאה, אשר תאפשר לאורחים שלכם חווית שינה טובה ורגועה. 

ההבדלים בין בתי מלון לבתים פרטיים

ראשית כל עלינו להצביע על שני הבדלים מרכזיים בין מצעים לבתי מלון או לצימרים ובין מצעים לבתים פרטיים. ההבדל הראשון נוגע בתדירות הבלאי של המצעים – בעוד שבבתים פרטיים המצעים מכובסים אחת לשבוע-שבועיים, בבתי מלון המצעים מוחלפים ומכובסים כמעט בכל יום. ההבדל השני מתייחס להיקף השימוש –בבית פרטי ממוצע המיטה היא התחנה האחרונה של היום, אולם בבתי מלון ובצימרים הדיירים באים כדי לנוח, כך שהמיטה משמשת תפקיד מרכזי מאד וממילא חשיבות בחירת המצעים עולה. 

כיצד לבחור מצעים לבתי מלון וצימרים?

כאשר אנו מבקשים לרכוש מצעים לצימר או לבית מלון עלינו להתייחס למספר שיקולים:

צבע

חשוב לשים לב שצבע המצעים תואם את צבעי העיצוב הכללי של החדר. חשוב לערב בתהליך זה מעצב מקצועי אשר יידע להמליץ לכם אילו צבעים ישתלבו היטב באווירת החדר. בנוסף, צבע המצעים עשוי להשפיע על הצורך להפריד בין הכביסה הלבנה לכביסה הצבעונית, הפרדה העשויה להעלות מעט את ההוצאות. 

איכות

רוב המצעים הקיימים בשוק עשויים מכותנה טהורה (100%) או מכותנה בשילוב עם פוליאסטר ביחסים שונים. מצעי כותנה נחשבים ליוקרתיים ונעימים יותר, אולם הם מתבלים במהירות גדולה יותר. שילוב הפוליאסטר ברכיבי המצעים מעניק להם חוזק ועמידות, אולם הוא פוגע בנעימות המרקם של המצעים. 

מרקם

חשוב להרגיש בידיים את המצעים לפני שמבצעים רכישה. יש מצעים בעלי מרקם מיוחד (דמוי קטיפה, משי, כותנה וכדו') וחשוב למשש ולהרגיש את נעימות המצעים. 

גודל

שוק המצעים מחולק לפי גדלי המיטה הסטנדרטיים, וחשוב לוודא שהמצעים שאתם רוכשים מתאימים למיטות שקיימות ברשותכם. המצעים מחולקים על פי רוב למידות הבאות: 

  • מיטת יחיד – 200X90
  • מיטה וחצי – 200X120
  • מיטה זוגית – 200X140
  • קווין סייז – 200X160
  • קינג סייז – 220X200

מחיר

כמובן שמחיר המצעים הינו שיקול משמעותי שיש להתחשב בו. שימו לב שלחומר ממנו עשויים המצעים יש השפעה גדולה על המחיר, כך שמצעי כותנה יקרים יותר ממצעי פוליאסטר. לעיתים קרובות קנייה מרוכזת מפחיתה את העלויות, וכדאי לבדוק את האפשרויות השונות. ייתכן וכדאי לרכוש כמות גדולה של מצעים אשר ישמשו כרזרבה בעתיד, להפחתת מחיר הרכישה. 

חנות

מומלץ לרכוש את המצעים מחנות אמינה וידועה, כך שאם תתקלו בבעיות עתידיות תדעו שיש לכם למי לפנות. רכישה מחנות גדולה תאפשר לכם לרכוש את אותו הדגם של המצעים בעתיד, כך שלא תאלצו להחליף את הקולקציה כולה בכל מספר חודשים. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים