שיתוף
תגובות
חדשות » איילת שקד והבית היהודי חתמו על הסכם ריצה משותפת
בחירות 2022
לפי ההסכם איילת שקד תרוץ במסגרת "הבית היהודי" עם האות ב' ותקבל את מקומות 1, 3, 5, ו-6 המועמדים של הבית היהודי יקבלו את מקומות 2, 4, ו-7
יור הבית היהודי יוסי ברודני | צילום: צילום מסך

ברגע האחרון יומיים בלבד לפני סגירת הרשימות, יו"ר ימינה ושרת הפנים איילת שקד, חתמה הבוקר (שלישי) על הסכם ריצה משותפת עם הבית היהודי, וזאת לאחר פירוק השותפות עם יועז הנדל במסגרת "הרוח הציונית". ההסכם יובא לאישור מרכז הבית היהודי. הרשימה תרוץ עם האות ב'.

שרת הפנים איילת שקד הביעה שביעות רצון מההסכם ואמרה "אני שמחה שהצלחנו לבנות מחדש בית לציונות הדתית ולימין האחראי בישראל. נפעל יחד להקמה של ממשלה רחבה ימנית ויציבה". 

יו"ר הבית היהודי יוסי ברודני ברך אף הוא ואמר "אני מברך את שרת הפנים איילת שקד על הדחיפה לשותפות הזו. ההסכם שנחתם הוא יציאה לדרך חדשה עבור הציבור הדתי לאומי והימין בישראל". בראיון ב'גלי ישראל', הצהירברודני: "אנחנו נמליך את נתניהו ונקים ממשלת ימין, עדיין אני חושב שאם תהיה ממשלה רחבה יותר – זו תהיה ממשלה טובה יותר".

אתמול השתתפה שקד בכנס מהנדסי ואדריכלי ערים באילת, והתייחסה לטלטלות שעברה ביומיים האחרונים "אני בתקופה מאוד לחוצה ולא ישנתי כבר שני לילות. לילה אחד בגלל יועז ובלילה השני בגלל הבית היהודי. בחרתי אחרי 10 שנים בפוליטיקה להכניס את הראש הכי עמוק לאירוע. אני בטח לא אשן גם הלילה אבל היה לי חשוב להגיע לכאן".

היא גם שיתפה את המשתתפים בתחושותיה ואמרה "קיוויתי שיהיה לנו יותר זמן ולא רק שנה, אבל הממשלה נפלה. אני מקווה שאם אחזור למשרד הפנים אשלים את החקיקה, או שהשר שיבוא אחריי יעשה זאת" שקד אמרה באירוע כי ככל הנראה תמליץ על נתניהו בבחירות הקרובות. "נראה מי יקבל הכי הרבה מנדטים ויכול להקים ממשלה".היא גם הודתה כי קיבלה החלטות שגויות. בפוסט שהעלתה בפייסבוק כתבה שרת הפנים "נכון, עשיתי טעויות. כשליחת ציבור קיבלתי החלטות שחלקן התבררו כמוטעות. אבל תמיד פעלתי כשטובת מדינת ישראל בלבד לנגד עיני. כעת צריך ללמוד לתקן ולהסתער קדימה. שיח הכן ביבי לא ביבי הורס את ישראל. החרמות של צד אחד הורסות את ישראל. לא הייתי מוכנה בעבר ואיני מוכנה גם כעת לקחת חלק במשחק החרמות הזה על הגב של אזרחי ישראל. אם החרמות יימשכו אני לא אתן בשום אופן לגרור את המדינה לבחירות נוספות. זו הייתה עמדתי תמיד" לשון שקד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים