שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » איטום גגות לקראת החורף
שיפוץ הבית
כולם מכירים את כל הבעיות אשר החורף מביא ביחד איתו אל הבית, לדוגמא יצירה של רטיבות בקירות, ביובים מוצפים במים ומלא גגות דולפים
תגיות:
איטום גגות | צילום: FREEPIK

כל אלה מעידים שאכן הגיע הזמן לעשות שיפוצים בבית, ולהכין את הבית שלכם אל החורף אשר מתקרב ובא, וחשוב מכל לדאוג לקורת הגג שמעל ראשכם, שהיא כמובן עמידה, ותגן עליכם מכל הגשמים החזקים ולא תגרום להם לחלחל אל תוך הבית. איטום של גג נכון, שהוא מקצועי וגם איכותי ייתן לכם את הפתרון האולטימטיבי לבעיה. המטרה של איטום הגג היא מאוד פשוטה אבל כשאדם חסר ידע מגיע אל התחום הזה, הוא נחשף לקשת רחבה של שיטות איטום, שיטות מקצועיות שעשויות לא פעם ולא פעמיים לעורר בלבול בקרב האנשים השונים. בחירה של חומר איטום מתאים לגג שלכם צריכה להתבסס על גבי התשתית אשר קיימת. יכול להיות שבחירה בחומר איטום איכותי ויוקרתי תהיה לשווא וזאת תהיה קנייה סתמית אם היא לא תהיה תואמת לתשתית הקיימת. אם ותבחרו בחומרים אחרים אשר לא מתאימים אחד לשני אתם תגלו שהפתרון הוא זמני בלבד ולא יחזיק לטווח ארוך ויבקש ממכם הוצאות כלכליות גדולות נוספות בהמשך.

לפני הכל חשוב לדעת

קודם כל נתחיל בזה שתמיד עדיף איש מקצוע אשר יבוא ויתקן את כל הבעיות אצלכם בגג. יש כאלה שאוהבים להציץ וללמוד לבד, אז לפני הכל כדאי לכם לבדוק מה בכלל התשתית הקיימת, מהו התקציב ההתחלתי שלכם ואיזה חומר הכי מתאים בשביל האיטום של הגג שלכם. תתייעצו עם מספר קבלני איטום במרכז או באזור שלכם, ותקבלו הצעות מגוונות לגבי חומרי הגלם וכמה הצעות מחיר שונות. תיקחו בחשבון את הזמן של השהות שלכם בנכס. אם מדובר לאורך זמן ארוך מאוד, רצוי מאוד להשקיע סכום מסוים בהתאם בשביל שיחזיק לתקופה מאוד ארוכה, ואם מדובר בתקופה שהיא קצרה בלבד, אפשר להסתפק בחומרים של איטום שהם זולים יותר וקצת פחות עמידים. שוב, חשוב להזכיר שבמקרים של איטום גגות תמיד עדיף לדבר עם בעל מקצוע.

מה משפיע על המחיר של האיטום לקראת החורף

הדבר ראשון שמשפיע על המחיר בעונת החורף הוא הסוג של האיטום, איטום באמצעות יריעות ביטומניות שהן בגודל של 5 מ"מ היא הדרך הכי נפוצה והכי יעילה לאיטום של גגות מבטון, אך מדובר בעבודה שהיא יקרה יותר מהאיטום באמצעות יריעות בגודל של 4 מ"מ ומאיטום בעזרת זפת. דבר שני, הוא הגודל של הגג שלכם, כמה שהגג שלכם יהיה יותר גדול, העלות של איטום הגג למטר תהיה יותר נמוכה. דבר שלישי זאת הגישה המורכבת, אם אין לכם לדוגמא מעלית בבניין או שאין לכם חניה, קבלן האיטום יצטרך לעבוד הרבה יותר קשה והעלות של העבודה תתייקר בהתאמה מלאה. הפרמטר האחרון הוא כמובן המצב של הגג, אם הגג שלכם מלא בפסולת אשר צריך לפנות או אם ובעל המקצוע יצטרך לפרק בנוסף גם עוד הרבה דודי שמש וכמה מנועים של מזגנים, אז העלות של העבודה תתייקר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים