שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אחרי הביקורת: נתניהו מינה את ח"כ דוד ביטן ליו"ר ועדת כלכלה של הכנסת
ראש הממשלה החליט למנות את חה"כ דוד ביטן ליו"ר ועדת הכלכלה. ההחלטה התעכבה לאור הביקורת שהשמיע ביטן על התנהלותו | בניסיון לפייס את חבורת מאוכזבי הליכוד
ח"כ דוד ביטן | צילום: אתר הכנסת

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט היום (רביעי) למנות את ח"כ דוד ביטן ליו"ר ועדת הכלכלה. מאחר וביטן לא קיבל כהונת שר הוא ביקש לקבל את ראשות ועדת הכלכלה בכנסת. נתניהו התמהמה עם הודעת ההחלטה על המינוי לאור הביקורת שביטן השמיע בשבועות האחרונים על התנהלותו. היום כאמור הודיע על מינויו לראשות ועדת הכלכלה, כפי שביקש.

עוד מבחזית החדשות

המינוי של ביטן הוא עוד ניסיון של ראש הממשלה לפייס את חבורת מאוכזבי הליכוד בכנסת הכוללת גם את חה"כ דודי אמסלם, דני דנון, יולי אדלשטיין ומאי גולן.

לביטן ברית פוליטית הדוקה עם אמסלם, שדרש להתמנות ליו"ר הכנסת או שר המשפטים, ומשלא קיבל את מבוקשו הודיע כי הוא מעדיף להישאר כחבר כנסת מן המניין. גם דנון, שרצה להיות יו"ר הכנסת, סירב לקבל תיק זוטר. לאדלשטיין הוצע לעמוד בראשות ועדת חוץ וביטחון, אך המינוי עדיין כפוף לאישור סיעת הליכוד וסיום חלוקת התפקידים. גולן רצתה להתמנות לשרת ההסברה, וסירבה להצעה להתמנות לראשות ועדת הכלכלה במקום ביטן. לגולן הוצע תפקיד של סגנית שר במשרד ראש הממשלה, אך המינוי נדחה לאחר שהתברר כי נתניהו חרג מהרף המרבי בחוק למינוי סגני שרים במשרד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים