שיתוף
תגובות
חדשות » אחרי האשמות נגדו: ליברמן מפנה את האש לנתניהו
פרשת ליברמן-כמיסה
שר האוצר היה נסער מאוד והתבטא בחריפות נגד יו״ר האופוזיציה נתניהו: ״הוא מנסה להשכיח את מכתב האזהרה״ | משה גפני: ״ליברמן מונע משנאת נתניהו בלבד״
יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן | צילום: דוברות ישראל ביתנו

הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה הגיב שר האוצר אביגדור ליברמן, לדבריו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו מאתמול, ומכנה אותו "חלאת המין האנושי", הניסוח הבוטה מגיע בעקבות טענתו של ליברמן כי נתניהו עומד מאחורי ההאשמה של עוזרו לשעבר יוסי כמיסה, שאמר בשבוע שעבר כי ליברמן הזמין אצלו רצח של ניצב במשטרה תמורת 100 אלף דולר.  לדברי ליברמן"הוא המציא עד עכשיו סיפורים על גדעון סער. האיש פשוט חלאת המין האנושי, אין לו קווים אדומים", בתגובה עקצו בליכוד ואמרו "נקווה שהוא לא יציע לאף אחד 100 אלף דולר כדי לחסל את נתניהו".

ליברמן המשיך ותקף את נתניהו וציין כי ""ברור שנתניהו מבין שכל מה שמפריד בינו לבין השלטון זה אביגדור ליברמן. הוא גם מנסה להשכיח את אותם מכתבי האזהרה שהוא קיבל מוועדת החקירה הממלכתית בנושא מירון, להשכיח את פתיחת שנת הלימודים, הוא כרגע באמת מרכז את כל המאמצים נגד אביגדור ליברמן" 

לדבריו "לא יעזור לו שום דבר, אני אמשיך לעמוד, ונדאג שהוא ימשיך לקבל בכל הסקרים 59 מנדטים וזה מה שמכניס אותו להיסטריה. אני מקווה שבקלפי, כל הבלוק הפונדמנטליסטי שלו יקבלו אפילו הרבה פחות מ-59 ואפילו 58 מנדטים". 

כאשר נשאל ליברמן האם הוא יסכים לעבור בדיקת פוליגרף, כפי שהציע כמיסה, השיב ליברמן: "אם תיפתח חקירה אני אשמח לעבור בדיקת פוליגרף, כי אני לא רוצה לעשות שום דבר שיתפרש כשיבוש הליכי חקירה".

אתמול האשים ליברמן את נתניהו בניסיונות להקים מפלגה מתחרה לדוברי השפה הרוסית, על מנת שהוא יאבד קולות ולא יעבור את אחוז החסימה. לטענת ליברמן "בכל מערכת בחירות הוא ניסה להקים, והוא מנסה לעשות את זה שוב. אתמול שמעתי שדפנה ליאל בישרה על הקמת מפלגה רוסית נוספת כביכול".

מהליכוד נמסר בתגובה "ליברמן המסית הלאומי בלחץ. האיש שהציע לזרוק את החרדים למזבלה קורא עכשיו לנתניהו בשמות גנאי כאחרון הגנגסטרים. נקווה שהוא לא יציע לאף אחד 100 אלף דולר כדי לחסל את נתניהו. ליברמן יכול להפסיק להזות, לליכוד ולראש הממשלה לשעבר נתניהו אין שום קשר לטענות המטרידות שפורסמו נגדו בימים האחרונים".

יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני, הגיב לדבריו של שר האוצר: ״ליברמן גילה את פרצופו האמיתי, עכשיו הוא קורא לנתניהו חלאת המין האנושי. הנושא הוא לא הדאגה לאזרחי ישראל ולא כלכלתם, אלא שנאת נתניהו. האיש איבד את זה לחלוטין״

חה"כ יבגני סובה (ישראל ביתנו) קרא אתמול למשטרה לזמן את יוסי כמיסה למתן עדות, בעקבות ההאשמות שלו כלפי ליברמן. לדברי כמיסה שר האוצר מעורב בשורה של מעשים פליליים, וביניהם הצעה שהציע לו לפני 21 שנה, שבה ביקש לרצוח ניצב במשטרה תמורת  100 אלף דולר. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים