שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » אזרח אמריקאי נהרג ו-5 חיילים נפצעו בתקיפת מל"ט איראני בסוריה
בתגובה תקף צבא ארה"ב מטרות במזרח סוריה | שר ההגנה של ארה"ב לויד אוסטין: "ננקוט את כל האמצעים הדרושים כדי להגן על עמנו ותמיד נגיב בזמן ובמקום שנבחר"
תגיות: , ,
תקיפה בסוריה | צילום: התקשורת בסוריה

דובר הפנטגון דיווח כי צבא ארה"ב תקף הלילה (חמישי) מתקני תחמושת, שליטה ומודיעין של המיליציות הפרו איראניות בדיר א-זור שבמזרח סוריה לאחר שאזרח אמריקאי נהרג ו-5 חיילים נפצעו בתקיפת מל"ט איראני אתמול.. חלק מהחיילים הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בעיראק.

לדברי שר ההגנה לויד אוסטין, התקיפה בוצעה בהוראתו הישירה של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן באמצעות מטוסי F-15i. הנשיא ביידן אישר לבצע תקיפה אווירית מדויקת במזרח סוריה "נגד מתקנים המשמשים קבוצות המזוהות עם משמרות המהפכה".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר אוסטין "כפי שהנשיא ביידן הבהיר, אנחנו ננקוט את כל האמצעים הדרושים כדי להגן על עמנו ותמיד נגיב בזמן ובמקום שנבחר" וכי "אף קבוצה לא תפגע בחיילים שלנו ללא עונש". מהפנטגון נמסר כי "קהילת המודיעין מעריכה שמקורו של כלי הטיס הבלתי מאויש באיראן".

עוד נמסר מהפנטגון כי ארה"ב "נקטה פעולה מידתית ומכוונת שנועדה להגביל את הסיכון להסלמה ולמזער את הנפגעים". בהצהרה שמסר הגנרל אריק קורילה, מפקד פיקוד מרכז האמריקאי, הוא אמר כי ארה"ב תתקוף בשנית אם תותקף פעם נוספת. "אנחנו עומדים בפני אפשרויות להרחבת הצעדים מול התקפות איראניות נוספות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים