שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אושר סופית: חיפוש בחשד לאחזקת נשק ללא צו משפטי
הצעת החוק ביוזמת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר תאפשר למשטרה לעקוף את מערכת המשפט ולערוך חיפוש ללא צו | השר בן גביר: "מהפכה במאבק לחיזוק המשילות"
אקדח | צילום: sarun_J, שאטרסטוק

מליאת הכנסת אישרה היום (שלישי) בקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק שתאפשר למשטרה לעקוף את מערכת המשפט, ולבצע חיפוש בבתי חשודים באישור קצין בדרגת רב פקד בלבד. חוק זה ייכנס לתוקף כהוראת שעה למשך 12 חודשים. החוק אושר ברוב של 20 חברי כנסת מול שישה שהתנגדו.

על אף שהחוק יחול על כל אזרחי ישראל, לדברי השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מטרתו היא לאפשר למשטרה כלים יעילים יותר למלחמה בפשיעה אלימה בחברה הערבית. "הצעת החוק שהעברנו היום בכנסת זו מהפכה של ממש במלחמה למען המשילות והביטחון האישי", אמר השר עם אישור החוק "יאפשר לנו להילחם בתופעה החמורה של עשרות אלפי כלי נשק בלתי חוקיים במגזר הערבי ולסייע לכוחות החקירה בפענוח מקרי רצח ועבירות חמורות נוספות במגזר".

עוד מבחזית החדשות

כמו כן, תקף בן גביר את חברי מפלגת חד"ש-תע"ל שהתנגדו לחוק, ואמר "תזכרו את ההתנגדות שלהם לפעם הבאה שהם מאשימים את המשטרה או מדינת ישראל בבעיית הנשק הבלתי חוקי במגזר הערבי".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. החוק הכי גרוע שאפשר להעלות במחשבה. כל קצין זוטר, כל שוטר שיש לו חשבון אישי יוכל להפתיע אותך עם חיפו ש "אחרי כלי נשק" ומי יגן עלינו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים