שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » אוקספורד: ברשתות החברתיות קראו לצעירים לבזוז חנויות
טרור הרשתות החברתיות
עימותים אלימים התפתחו ברחוב אוקספורד בלונדון, לאחר שטיקטוקר הזמין את עוקביו לפרוץ לחנות במקום | • המשטרה עצרה 11 חשודים והוציאה צו הרחקה לנוספים
רחוב אוקספורד בלונדון | צילום: לטייל זה לחיות

מהומות אלימות פרצו מוקדם יותר השבוע ברחוב אוקספורד בלונדון, אחרי שטיקטוקר קרא לעוקביו להגיע לאזור בשעה 15:00 ולבזוז את החנות "JD ספורט". הקריאה לבזיזת החנות התפשטה ברשתות החברתיות והמשטרה נערכה בכוחות מתוגברים לשמירת הסדר במקום. ראש העירייה קרא להימנע מהשתתפות בביזה, חנויות באזור התמגנו בעזרת לוחות עץ ואחרות סגרו את שעריהן.

ברשתות החברתיות קראו לצעירים להגיע למקום עם מסכות סקי וכפפות. "אל תבואו עם כלי נשק ותגיעו רק אם אתם יכולים לרוץ", הובהר. הפוסט שקרא להתייצב ברחוב אוקספורד הפך לוויראלי בעיקר בטיקטוק ובסנאפצ'אט.

עוד מבחזית החדשות

במקום התפתחו עימותים בין כוחות המשטרה לצעירים, במהלכם נעצרו 11 צעירים, ולעשרות נוספים הוצאו צווי הרחקה. רבים שהגיעו לאזור טענו כי בסך הכול רצו לתעד את האירוע בחשבונות שלהם ברשתות החברתיות.

טרנד בזיזת החנויות התחיל בארה"ב, ובבריטניה חוששים מאפשרות של הישנות מקרים דומים בממלכה. המשטרה המקומית החליטה להגביר את הניטור ברשתות החברתיות והשרה לביטחון פנים בבריטניה הבהירה כי לא תתייחס בסלחנות לאירועים מסוג זה. השרה קראה לעצור את כל מי שהיה שותף לתכנון בזיזת החנות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים