שיתוף
תגובות
חדשות » אומן הרגש מיכאל שניצלר ז"ל נפטר באופן פתאומי בערש"ק
הזמר מיכאל שניצלר ז"ל הלך לעולמו בגיל 62 | הותיר אחריו עשרות שירים ואינספור להיטים בעשרות שנות עשיה מוסיקלית
מיכאל שניצלר ז"ל | צילום: פייסבוק

ברוך דיין האמת. בערש"ק נפטר לבית עולמו במונסי, אמן הרגש החסידי מיכאל שניצלר ז"ל, בן 62 היה במותו. שניצלר סבל מבעיות לב ואושפז מספר פעמים, אך בערב שבת עבר התקף לב פתאומי לאחר חזרתו מהארץ לאחר חג הפסח, וליבו נדם.

שניצלר נולד בקליפורניה והיה מוכר בזכות יכולותיו הווקאליות הנדירות והופעותיו המרשימות. הוא לקח חלק באירועים וקונצרטים רבים, והיה אחד הזמרים החסידיים הגדולים.

עוד מבחזית החדשות

שניצלר נולד לאביו הרה"ח רבי משולם זושא שניצלר ז"ל שגם נפטר בצעירותו, נכדו של הגאון רבי שרגא שמואל שניצלר זצ"ל, אב"ד טשאבא.

הוא החל את דרכו המוסיקלית כגראמער באירועים חסידיים בארצות הברית ולאחר שהתפרסם החל להקליט את לחניו, את אלבומו הראשון הקליט בשנת 2000 ומאז הוציא לאור כ-15 אלבומים, רובם באידיש בסגנון גראמען. כמו כן, הוא כתב והלחין שירים לזמרים מפורסמים אחרים בברנז'ה המוזיקלית החסידית, כמו ליפא שמלצר, פינקי וועבר, מוטי אילוביץ ועוד.

כזכור, בכ"ד שבט תשע"ז דווח ב'בחדרי חרדים' על שמועה שהופצה ברשתות החברתיות אודות לכתו בטרם עת של בעל המנגן מארה"ב ר' מיכאל שניצלר. אך הוא, עם חוש ההומור המפורסם שלו, הזים את השמועה וכתב: "אני חי, אני לא מת. אני מתכוון לחיות עוד שנים ארוכות. אוהב את כולכם". שניצלר, הוא גם הוסיף בציניות: "עדיין לא חילקתי את הירושה. בבוא היום אחלק את הירושה, זה יקרה בערך בעוד שבעים-שמונים שנה".

בשנת תשע"ג שיכל שניצלר שניים מאחיו שנפטרו בטרם עת.. בכ"ו כסלו נפטר אחיו הגאון רבי שלום שניצלר ז"ל בגיל 65 לאחר דום לב תוך כדי מסע גיוס כספים באוסטרליה לטובת מוסדות סאטמר בירושלים. זמן קצר אחר כך, בז' ניסן נפטר אחיו הרב יצחק אייזיק שניצלר ז"ל ממונסי, לאחר שלקה בדום לב והוא בגיל 58 בלבד.

הותיר אחריו דור ישרים מבורך. הלוויתו תתקיים מחר בבוקר.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים