שיתוף
תגובות
מוזיקה » חדשות המוזיקה » אהרון סיטבון בסינגל כובש: "שיר חדש"
שיר אמונה וחזון
אמן הרגש החב"די ר' אהרון סיטבון ממשיך להפתיע, וגם לאחר שחצה את אמצע העשור השביעי לחייו הוא ממשיך ליצור יבול חדש ומשיק את הסינגל "שיר חדש"

"שיר חדש" – מסתמן כבר כעת כלהיט הכי גדול מכל לחניו, לאחר הסחרחורת והטלטלה שפקדה את הארץ, הוא מנגן את רצונו של כל יהודי – לשמוע "את שירת הלויים וקול כינור ונבל". לכם נותר רק להירגע, להאזין לשירת הלוויים ולקוות לבוא הגאולה

אמן הרגש החב"די ר' אהרון סיטבון ממשיך להפתיע, וגם לאחר שחצה את אמצע העשור השביעי לחייו הוא ממשיך ליצור ולהפתיע ומשיק את הסינגל "שיר חדש" המסתמן כבר כעת כלהיט הכי גדול מכל לחניו מתוך עשרות שירים ולחנים אותם הוציא לאור. סיטבון, יוצר ומלחין מפורסם, ידוע בשירתו הנוגעת במיתרי הנשמה ונחשב לאיש מוסיקה מוערך וותיק בז'אנר החרדי, כאשר שיריו מתנגנים באירועים, חתונות, תחנות הרדיו השונות ובשלל הופעות.    

כעת, עם בואה של עונת הקיץ ומעט לאחר הסחרחורת והטלטלה שפקדה את הארץ – הן בתחום הביטחוני והן בתחום הכלכלי והחברתי – הוא מנגן את רצונו של כל יהודי – לשמוע "את שירת הלויים וקול כינור ונבל", וכל זאת מתוך התשוקה האישית והכללית בעם ישראל כפי מילות השיר – "לחיות את הניסים, הלב נושא תפילה, תבוא הגאולה".

"המתח האינסופי שליווה את עם ישראל ישראל בשנה האחרונה, מביא רבים לחשוב על בית המקדש, לכסוף לירושלים הבנויה ולשיר מכל הנפש והלב על הגעגוע לזמן הגאולה", אומר סיטבון.  

התגובות הנלהבות בקרב המאזינים על הסינגל החדש המלווה בקליפ תמונות מרהיב, 'שוברות את תקרת הזכוכית' והפרגון חוצה יבשות. לכם נותר רק להאזין, להירגע, להקשיב לשירת הלוויים ולקוות לבוא הגאולה בקרוב ממש!


קרדיטים: לחן: אהרון סיטבון | מילים: אלי קליין & איצי ברי | עיבוד והפקה מוזיקלית: אלי קליין & איצי ברי | גיטרות ומנדולינה: נועם בורג | כלי מיתר: Baskey record, Ukraine | קלידים תכנותיים קולות ומיקס: אלי קליין & איצי ברי | עיבוד הקליפ הנפלא: לאה מנדלסון | צילום תמונת עטיפה: מנדי קורנט

מילים

המנגינה הזאת
כמו סוד היא מתוקה
מזכירה את שירתם
של מלאכי שמים

פתאום קול חרישי
בוקע מתוכי
ואז הלב רוצה
לשיר לשיר בלי סוף

פזמון:
אוו אלוקים שיר חדש
אשיר, לך אבא
אשיר בכל לב
כי מכל השירים שישנם בעולם
עולה שירתי

לא שמעתי מעודי
לא ראיתי בעצמי
את שירת הלויים
וקול כינור ונבל

היינו כחולמים
לחיות את הניסים
הלב נושא תפילה
תבוא הגאולה

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים