שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אהוד ברק: "חיילים צריכים לסרב פקודה"
ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, התייחס לרפורמה המשפטית ואמר כי "חיילים צריכים לסרב פקודה שמתנוסס עליה דגל שחור "זה לא זכותו של החייל לסרב – זו חובתו"
ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק | צילום: דמוקרט TV

בוועידת הדמוקרטיה של "הארץ", אמר היום (חמישי) ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק כי חובה על חיילי צה"ל לסרב פקודה שמתנוסס עליה "דגל שחור". עוד אמר ברק, כי אם הקואליציה לא תעצור "אנחנו תוך שישה שבועות נהיה בדיקטטורה".

לדעת ברק "כשיש פקודות שמתנוסס עליהן דגל שחור זה לא זכותו של החייל או הקצין לסרב זה חובתו. כך משננים בקורס מ"כים וקורס קצינים. נלחמנו וקברנו חברים בשליחות ממשלה ולא שאלנו אחד את השני בטנק או במטוס אם הוא מהמערך או מהליכוד וגם היום במלחמה כוללת, ימלאו פקודות, אבל יש את "בין המלחמות", יש לנו חוזה עם דמוקרטיה ליברלית ואין לנו חוזה ולא יהיה לנו חוזה עם שום דיקטטור תחת שום תחפושת".

עוד מבחזית החדשות

עוד הוסיף ברק: " אם הם לא יעצרו, אנחנו בתוך שישה שבועות נהיה בדיקטטורה והציבור יצטרך לעשות את מה שלא עושים הנציגים שלו בכנסת. הניסיון ההיסטורי הראה שכאשר 3.5 אחוז מהאוכלוסייה מתמיד באופן עיקש בהפגנות ומחאה בכל האמצעים שלרשותו, הממשלה או מתקפלת או נופלת, אני לא יודע איזה נזקים יגרמו לאורך הדרך אבל אני בטוח שננצח כי אנחנו בצד הנכון של ההיסטוריה ואנחנו לא מפחדים משום דבר ולא מאף אחד".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. אתה צריך ללכת הביתה ולהפסיק לחלום על כס ראש הממשלה
    הציבור לא טיפש וזוכר גם זוכר את החיילים שקברנו בגלל שברחתה בגלל שחשוב לך יותר התדמית שלך מהדם של החיילים שלך
    צאלים 2 לא שוכחים ולא סולחים , כשמך כך הייתה ראש ממשלה, ולמרות זות זכיתה בכבוד בתואר ראש הממשלה הקושל ביותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים