שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » אדלשטיין בפגישה עם השגריר האמריקאי: "החיים לא עוצרים, נמשיך לבנות ביו"ש"
יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ אדלשטיין, נפגש עם שגריר ארה"ב בישראל, תום ניידס | אדלשטיין: "הבעתי בפני השגריר את עמדתי הברורה באשר לצורך בבניה בשטחי ההתישבות"
יו"ר ועדת החוץ והביטחון ח"כ יולי אדלשטיין ושגריר ארצות הברית בישראל תום ניידס | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

יו"ר ועדת החוץ והביטחון ח"כ יולי אדלשטיין נפגש היום (רביעי) בכנסת לפגישת היכרות עם שגריר ארצות הברית בישראל תום ניידס.

בפגישה שוחחו השניים על ההיבטים השונים והקשר האסטרטגי והערכי שקיים שנים רבות בין ישראל לארצות הברית. השניים הסכימו כי דווקא בתקופה המורכבת הזו, למרות חילוקי הדעות, יש להמשיך בחיזוק הקשר והתקשורת בין שתי המדינות.

עוד מבחזית החדשות

בשיחה דנו השניים על המצב האזורי, איומים אזוריים, אפשרויות לנורמליזציה עתידית בין ישראל למדינות ערב, וכן הפעילות של שתי המדינות במוסדות הבינלאומיים, בדגש על האו"ם.

בתום הפגישה אמר חה"כ אדלשטיין: "נועדתי לפני זמן קצר עם שגריר ארה"ב בישראל, תום ניידס. שוחחנו על חיזוק והעמקת שיתוף הפעולה בין ישראל לארה"ב, על הערכים והאינטרסים המשותפים לנו. הסכמנו שנינו כי ראשונה במעלה היא הסוגייה האיראנית והבענו מחויבות הדדית לטיפול וניהול המשבר החריף הזה".

עוד אמר אדלשטיין: "כמו כן, הבעתי בפני השגריר את עמדתי הברורה באשר לצורך בבנייה בשטחי ההתיישבות ביהודה ושומרון. חייתי 28 שנים בגוש עציון. אני יודע שהחיים לא עוצרים, המשפחות שם מתפתחות ואי אפשר לעצור להם את החיים. הבנייה צריכה להימשך"

לדבריו, "בסוגיית הר הבית הבהרתי שהסטטוס קוו נשמר ודווקא משום כך יש צורך בטיפול בהתנהלות הפלסטינית המסיתה בכל הנוגע להר". לסיכום אמר אדלשטיין: "הסכמנו שנינו כי בשיתוף פעולה ובתקשורת פתוחה נשיג יחד את המטרות המשותפות לנו ונחזק אף יותר את הקשר הבלתי שביר בין ישראל לארה"ב".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים