שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אבי מעוז יקבל את האחריות על קביעת התכנים במוסדות החינוך
ההסכם הקואליציוני
ע"פ ההסכם הקואליציוני בין הליכוד ומלפגת נועם אדר פורסם הערב, חה"כ אבי מעוז ימונה לסגן שר במשרד ראה"מ אשר יקבל סמכות על מספר מחלקות הקרובות לליבה של נועם
חה"כ אבי מעוז | צילום: צילום מסך ערוץ כנסת

פורסם ההסכם הקואליציוני אשר נחתם בין מפלגת הליכוד ומפלגת נעם.ההסכם קובע, בין היתר, כי מלבד תפקיד סגן שר במשרד ראש הממשלה אותו יקבל חבר הכנסת אבי מעוז שיהיה אחראי על הרשות לזהות לאומית יהודית – רשות חדשה שתוקם במשרד רה"מ.

תקציב הרשות שצפויה לקום יהיה, ע"פ ההסכם, כ-100 מיליון שקלים בשנתה הראשונה של הממשלה החדשה, ובשנה שלאחריה יגדל התקציב לכ-150 מיליון שקלים. בין היתר, ח"כ מעוז יקבל לידיו, באמצעות הרשות לזהות יהודית, את האחריות על ארגון נתיב – האחראי על גיורי האינסטנט במרד ראה"מ שהוקם בכדי לעקוף את סמכויות הרבנות הראשית ומשאד הדתות בנושאי הגיור.

עוד מבחזית החדשות

כמ"כ יקבל מעוז את האחריות על היחידה לשיתופי פעולה רב מגזריים, ועל היחידה לתוכניות חיצוניות וקידום שותפויות – יחידה שאמורה לעבור ממשרד החינוך למשרד רה"מ ותהיה תחת סמכותו של מעוז – היחידה אחראית על אשרור תוכניות לימודים של גופים חיצוניים במסגרת החינוך הממלכתי.

שרת החינוך ד״ר יפעת שאשא ביטון תקפה בתגובה להעבאת היחיגה ממשרד לסמכותו של אבי מעוז במסגרת ההסכם הקואליציוני עם מפלגת נעם: "אדם ששנאתו אמונתו ישלוט בתכנים שילמדו ילדינו בבתי הספר. האיש עם הדעות החשוכות ביותר יקבע מה התכנים שילמדו הילדים שלנו בבית הספר ומי הגופים שיפעילו אותם, עם תקציב של מעל 2 מיליארד שקל". לדבריה, "מדובר בחרפה מוסרית שתפגע בחינוך של כל ילדי ישראל ותפרק את מערכת החינוך. את המחיר של מכירת החיסול הערכית שמוביל נתניהו – ישלמו הילדים של כולנו".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. הנס הוא שאבי מעוז הולך לשלוט על התכנים החינוכיים ולא החרדים.
    כי אם החרדים היו שולטים על זה הם היו רועדים מפחד לשנות כל דבר ולהסיר תוכני לימוד של כפירה אפיקורסות ותועבה
    מכיוון שהם לא יודעים להילחם למען האידאולוגיה שלהם.
    וכן מכיון שהם רוצים להתחשב בחילונים ועוד כל מיני התייפיפות של אנשים שמרגישים נחיתיים.
    ןלעומת זאת מעוז יודע להילחם על שלו ועל האידאולוגיה שהוא מאמין בה ולא מעניין אותו מה הם תגובות החילונים ושאר השמאל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים