שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אביגדור ליברמן: "אף אחד לא סופר את נתניהו, עדיין לא קיבל הזמנה לבית הלבן"
יו"ר ישראל ביתנו תקף את ראש הממשלה: "האיש מוביל את מדינת ישראל למשבר חוקתי" | לדעתו "אני רואה שהקואליציה תקרוס"
יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן | צילום: ניב קנטור

ו"ר ישראל ביתנו, חה"כ אביגדור ליברמן, התראיין הבוקר (שלישי) ל-103FM והתייחס להתנהלות הממשלה והחקיקה שעברה הלילה בקריאה ראשונה.

בפתח דבריו התייחס ליברמן להצעות החוק שאושרו הלילה ואמר : "מדובר במופע הצביעות הגדול ביותר בתולדות הכנסת. מצד אחד, נתניהו מדבר כל בוקר על שצריך להידבר ולהתפשר, אך מצד שני דוהרים ולוחצים על כל הדוושה כדי להשלים את כל החקיקה המטורללת הזאת עוד לפני פגרת הכנסת בסוף מרץ. כל מה שאנחנו רואים לא קשור לאידאולוגיה, יש פה שאיפה לשלטון אבסולוטי בתוך המדינה. מה זה, ניסיון להשתלט על הלמ"ס? נתניהו נתן הוראה להקפיא שם את כל המינויים עד שלא ימנה מנהל חדש משלו. מה זה קשור לשמאל ולימין? פתאום נתבשר שבמדינה אין אינפלציה, שאין יוקר מחיה, שאף אחד לא מתקשה לשלם משכנתא ושכירות".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר ליברמן: "הצעד הבא הוא השתלטות על התקשורת. ברור שלנתניהו יש רוב בכנסת, אך לא בעם. מעולם לא היינו כל כך מפוררים מבפנים ומבודדים מחוץ. הוא עדיין לא קיבל הזמנה לבית הלבן".

"האיש מוביל את מדינת ישראל למשבר חוקתי", אמר ליברמן "כל מוסדות המדינה וראשי המוסדות יצטרכו להחליט למה הם מצייתים, לאותה חקיקה של הממשלה או לפסיקת בג"ץ. אני מניח שכל החוקים דינם להיפסל על ידי העליון. כל מדינה מתוקנת מכירה בעליונות המשפט, ולכן כל המוסדות יצטרכו לציית קודם כל לפסיקת העליון. אנחנו עומדים מול משבר כלכלי מן החמורים שידענו. אני מסתכל על המספרים, אם החודשיים הללו לקחו 40% מהמשכנתאות, ברור שתהיה ירידה בשוק הנדל"ן.

לדברי ליברמן: "אנחנו מבודדים בעולם, אף אחד לא סופר את נתניהו. מבינים שהוא לא מסוגל לאחד את העם ולא מסוגל לייצר קואליציה בינלאומית. במצבים כאלה ממשלה קורסת, אני רואה שהקואליציה תקרוס בסוף. שר האוצר מגיע לוושינגטון, אף נציג רשמי של הממשלה לא מוכן לפגוש אותו, גם בצרפת, זה מצב שלעולם לא היינו בו".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. ליברמן יקחו אותך ינשאללה כמו שלקחו את ערפאת בטיל על כיסא גלגלים.. אין הבדל בינך לבין היטלרר יא דוחהה.. זה או שהשם יתברך יאחר עלייך ויחזיר אותך למוטב או שתחזור לעפר למקום ממנו באתת..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים