שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » אבו מאזן למנגנוני הביטחון: המשיכו במאמצים למניעת פיגועים ואירועי טרור
למרות הפסקת התיאום הביטחוני עם ישראל ולאחר דרישה חד משמעית מארה"ב ופניות מצד מצרים וירדן הורה אבו מאזן למנגנוני הביטחון להמשיך במאמצים למניעת פיגועים
יו״ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן הבהיר היום (שני) למפקדי מנגנוני הביטחון הפלסטיניים, כי עליהם להמשיך במאמצים כדי למנוע פיגועים ותקריות אלימות, על אף העובדה שהתיאום הביטחוני עם ישראל הופסק לאחר הפעילות בג'נין ביום חמישי שעבר. ההנחיה באה ברקע דרישה תקיפה מצד ארה"ב ופניות ממצרים ומירדן.

אבו מאזן הבהיר לראשי מנגנוני הביטחון, שהפסקת התיאום הביטחוני עם ישראל, אין פירושה העלמת עין מפיגועים והתקפות אלימות, אך יחד עם זאת, אבו מאזן דחה את התביעה האמריקנית להכניס את כוחות הביטחון הפלסטיניים לג'נין ולשכם כדי להפסיק את פעילות המחבלים החמושים שם.

עוד מבחזית החדשות

אבו מאזן והאחראי על מנגנוני הביטחון, גנרל מאג'ד פארג', אמרו לאמריקאים הבהירו לאמריקאים בשיחות פרטיות כי אין באפשרות כוחותיהם למלא משימה זו כהלכה. סטודנטים באוניברסיטת ביר זית הכריזו על שביתה כללית, ובכוונתם ליצור התנגשויות עם מחסומי צה"ל בסביבת רמאללה. אבו מאזן הזהיר את המפקדים הפלסטינים כי אם לא ימנעו ביצוע פיגועים, הדבר עשוי להוביל לכאוס בגדה המערבית.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים