שיתוף
תגובות
חדשות » אבו מאזן: הקרבת קורבן בהר הבית תוביל להסלמה בלתי נשלטת
קורבן שיוביל לקורבנות
לאור איומי החמאס והתנגדות המשטרה לאפשר לפעילי הר הבית לקריב את קרבן הפסח בערב החג, הרשות הפלסטינית מזהירה כי המהלך יגרור הסלמה "שיהיה בלתי אפשרי להשתלט עליה
חד גדיא - קרבן פסח | צילום: Kris L,שאטרסטוק

בעקבות הפסרומים על כך שפעילי ימין יוזמים במהלך הפסח להקריב קרבו פסח בהר הבית, ברמאללה מבהירים כי מהלך שכזה יוביל להסלמה "שלא ניתן יהיה להשתלט עליה".

במקביל, הרשות הפלסטינית זועמת על הכוונה של משטרת ישראל להציב כוחות תגבור גדולים ולהרחיב משמעותית את הנוכחות המשטרתית באזור הר הבית בחג הפסח, מחשש להתפרצות גל אלימות קשה.

לשכתו של יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, פרסמה הודעה שבה היא מזהירה מהקרבת קורבנות בהר הבית:

"האיום לפרוץ למסגד אל-אקצא לשם הקרבת קורבנות על ידי קיצונים יהודים בהגנת המשטרה, לצד האיום לפרוס כוחות נוספים בשטחים הפלסטיניים, יובילו להסלמה מסוכנת שלא יהיה ניתן להשתלט עליה".

עוד נכתב בהודעה כי "הצעדים של ממשלת ישראל בשטח מוכיחים כי היא אינה מעוניינת בהצלחת המאמצים האזוריים והבינלאומיים למנוע הסלמה. הדבר דורש התערבות בינלאומית ובעיקר מצד הממשל האמריקני במטרה למנוע התעצמות של המצב".

כזכור- בפרסום שהוציאה תנועת "חוזרים להר" הוצע פרס כספי של עשרת אלפים שקלים למי שיקריב "קרבן פסח" במקומו, שמונה מאות ש"ח למי שיעצר בדרכו עם גדי או טלה וארבע מאות שקלים למי שיעצר ללא קרבן.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. הזויים. מאז שחרב בית המקדש נאסרה הקרבת קורבן. ובכלל מה לנו ולמנהגים שהיו נכונים לזמנם ולא לזמננו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים