בצל החום הישראלי: משתמשי טסלה מודל 3 מדווחים כי המזגן ברכבם חדל מלפעול. מפנייה שלהם לשירות הלקוחות, הם קיבלו תשובה כי התקלה מוכרת ומקורה בצינורית המזגן, ואין מלאי לחלק התקול, ויתכן כי יאלצו לחכות זמן ממושך.
בפורומים השונים ברשת של לקוחות החברה עלו בימים האחרונים מספר רב של תלונות של לקוחות החברה של אילון מאסק – החשמלית האמריקאית שנוכחו לגלות כי דווקא באוגוסט – הימים החמים בשנה, המזגן ברכבם הפסיק לעבוד.
למי שיודע, מודל 3 זקוקה במיוחד לקירור תא הנוסעים, משום שהיא מצוידת בגג זכוכית, המחדיר לתא הנוסעים חום רב. כאשר בעלי טסלה רבים משתמשים באפליקציה של החברה כדי להפעיל את המזגן ברכב עוד לפני שהם נכנסים אליו, כדי שלא לסבול מהחום ברכבים שחונים בשמש.
הלקוחות שסבלו מהתקלה, ניסו לקבוע תור למוסך דרך האפליקציה של החברה, אך תואמו להם מועדים בספטמבר. בשל כך הגיעו פיזית ללא תיאום אל המוסך של החברה בפתח תקווה, שם נענו כי מדובר בתקלה מוכרת באחת מצינוריות המזגן, וכי החלק חסר במלאי.
אנשי השירות של טסלה ישראל הציעו לחלק מהלקוחות רכב חלופי, והבטיחו לאחרים לתת להם החזר כספי על נסיעות במוניות עד שרכבם יתוקן.
כזכור, מאז מרץ מסרה טסלה בישראל כמעט 3,000 מכוניות, והחודש היא צפויה למסור עוד כ-1,700. החוק מחייב יבואני רכב להחזיק לפחות מוסך אחד, אך שאר היבואנים מפעילים מוסכים נוספים, או מפעילים רשת של מוסכים חיצוניים לטפל ברכביהם. טסלה הסמיכה את מוסכי חברת "שגריר" לטפל בתיקוני פחחות ברכביה, אך טרם הסמיכה מוסכים נוספים. החברה מפעילה ניידות שירות.
מטסלה נמסר בתגובה: "אנחנו מודעים לכך שמספר קטן של מכוניות הושפעו מהתקלה. מכוניות ראשונות כבר תוקנו וחזרו לכביש, ואנחנו עובדים כדי לתקן גם את השאר מהר ככל האפשר".
תגובה אחת
כמנהל לוגיסטיקה נראה תמוה כל העיניים ,מה הבעיה להפעיל UPS אויר אקספרס ,יום עד יומים המשלוח מוכן לשחרור. היבואנים עדיין בלחץ ובכל הזדמנות ימשיכו להכפיש…