שיתוף
תגובות
כלכלה » כלכלה בארץ » כך השפיעה בהלת הקורונה על הקמעונאים
הנתונים נחשפים
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מפרסמת את נתוני הכלכלה של חודש מרץ ובהם ניכרת היטב ההשפעה של בהלת הקניות שתפסה את כולנו בעקבות הקורונה
צרכנות בעידן קורונה | צילום: smolaw, שאטרסטוק

על פי נתוני הלמ"ס שהתפרסמו השבוע עולה כי בחודש מרץ האחרון היתה עלייה דרמטית בסך 19.1% בפדיון של רשתות המזון לעומת פברואר שקדם לו.

הנתונים מוסברים בעיקר עקב בהלת הקורונה שהביאה לתורים הארוכים שראינו ברשתות המזון באותה תקופה, אך לא רק בגללה.

נתון נוסף שיש לקחת בחשבון הוא קרבתו של חודש מרץ לחג הפסח שבו אחוז הקניות עולה משמעותית גם בזמני שגרה.

סביר מאוד להניח שנתון זה השפיע גם הוא על הנתונים שהיו גבוהים בלאו הכי מה שהביא בסופו של דבר לנתוני הרווחים המרשימים כל-כך שהציגו רשתות המזון.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים