לצד ההנחות מיוחדות לקראת השופינג IL 9-10/11, יום הרווקים הסיני 11/11, בלאק פריידי 26/11 והסייבר מאנדיי החל ב29/11 חשוב להיערך מבעוד מועד במטרה לתת את השירות הטוב ביותר, שישמר את קהל הלקוחות החדש והוותיק לאורך זמן וליצור בולטות אל מול המתחרים.
שירות לקוחות
הכנת מערך שירות לקוחות, בכל ערוץ אפשרי, עם צוות מיומן שיהיה ברמת זמינות גבוהה, תוך הבנה שאין הפוגה בעולם האון ליין.
שירות החלפות
הערכות לשירות החלפות זמין בשפה העברית (היתרון המקומי).
מסה קריטית
הכנת האתר מבחינה טכנולוגית למסה קריטית של אנשים בזמן קצר.
מלאי מוצרים
הכנת מלאי מוצרים מותאם לחודשי נובמבר, לרבות מלאי מתנות לרוכשים.
גוונו במבצעים
מומלץ לשנות את המבצעים במהלך החודש על מנת לייצר עניין ולעודד כניסות ורכישות באתר.
הערכות לוגיסטית
הערכות לוגיסטית חשובה מאין כמותה, הן ברמת נייר העטיפה, מדבקות לשליחויות, המארז או כמות הפצפצים.
שליחויות
יש לעדכן את תנאי המשלוח לחודשי נובמבר, על מנת למנוע אכזבה מיותרת, ויחד עם זאת להשתדל לקצר את זמן ההמתנה. עדיפות גבוהה למשלוח חינם.
יצירת תכנים
ככל שהתכנים באתר מעניינים יותר והאתר מעוצב באופן ברור וידידותי, כך הלקוח יישאר באתר זמן רב יותר.
חוויית לקוח
עד היום הורגלנו לחשוב על חוויית הלקוח בריטייל, ברצפת המכירה. בשנים האחרונות, אחד האלמנטים שקיבל חשיבות גבוהה בעולם האי-קומרס הפך להיות חוויית הלקוח. הערך המוסף שהלקוח מקבל, החוויה, נוחות האתר והשירות. בשורה התחתונה חוויית הלקוח היא שתקבע אם הלקוח יחזור לקניה חוזרת או לא.
קידום ברשת
הכנת תקציב לפרסום ממומן ברשת, לרבות שת"פ עם משפיענים רלוונטים לקהל היעד.
—
הכותבת היא יזמית ישראלית, מיסדת ומבעלי אתר הביוטי המוביל בישראל GUILTY