שיתוף
תגובות
כלכלה » המבדיל בין עסקים: כך יוצרים בידול לעסק
עצמאיות בחזית
מדוע שהלקוחות יקנו דווקא אצלנו? במה אנו טובות יותר? ראשית, האמונה שאנחנו אכן טובות, אם כי יש גם צעדים מקצועיים שאפשר לעשות • אתי קצבורג מסבירה
בשביל לקלוע למטרה, אתן חייבות בידול | צילום: Lightspring, שאטרסטוק

טוב טוב, הצפתן את המערכת בשאלות. נכון, הנושא בוער, העסקים בוערים, ניסיתי לבחור מהשאלות מה הכי חשוב, מה יכול לעזור לכן באמת ל-ה-ר-ג-ע.

אחת השאלות שחזרה על עצמה מספר פעמים זה לגבי הבידול של העסק שלנו. רגע, מה זה בידול?. בידול זה מה שמבדל את העסק שלנו מהאחרים. כלומר, עונה על השאלה "מדוע שיקנו דווקא מאתנו?".

כל אחת יכולה לשים לב על עצמה, מדוע היא אוהבת לקנות במקומות מסוימים. אחת בגלל שירות מיוחד, שניה בגלל שיש לעסק מוצרים ספציפיים שהיא אוהבת, שלישית מתחברת לאופי והסגנון של העסק וכן הלאה.

בימים כאלו, שגם ככה חלק מהעסקים בסכנה קיומית, נושא הבידול חשוב עד קריטי, שכן הוא זה שלפעמים יחזיק לנו את העסק.

אז איך יוצרים בידול כזה שאנשים ירצו לקנות דווקא למאתנו? יש לכך הרבה תשובות, אתן אחת מרכזית ומקווה שתעזור: בידול טוב אפשר לייצר על ידי הבנה עמוקה של צורך הלקוח שלנו. ככל שנדייק יותר בצורך הלקוח ונבין אותו ממש, נבין מה מפריע לו, נדע לתת מענה טוב, מדויק ונכון.

נוכל לייצר בידול שהלקוח יזכור לטובה ולא ישכח. נוכל להיות טובים מאחרים – כי הבנו מה חסר והשלמנו את זה, ועוד ועוד.

נסו זאת בבית, או לפחות בעסק… ובהצלחה ענקית.

מחכה לעוד שאלות אינטליגנטיות שלכן. [email protected]

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים