יום שלישי
ז' אדר א' התשפ"ב
08/02/2022
מבזקן בחזית
רשות התחרות מנסה לקדם מהלך שיחייב את רשתות השיווק לכתוב בסוף החשבונית כמה אותו סל היה עולה ברשתות מתחרות שממוקמות קרוב יחסית מבחינה פיזית. כך הלקוח יידע, עד כמה יש פער במחירים בין הרשתות. מי שכמובן יתנגדו נחרצות- רשתות השיווק. כך דיווחה מעיין פרתי
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות
שיתוף
תגובות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים