יום ראשון
י"ט אב התשפ"ג
06/08/2023
מבזקן בחזית
מובילי כוח קפלן על הודעת ראשי הקואליציה: "הקואליציה ונתניהו רוצים לגרור את ישראל למשבר חוקתי על מנת לשטח את בג"ץ באמצעות D-9. הם עומדים לגלות שבדרכם הולך להתייצב קיר ברזל של מיליוני ישראלים, ראשי כל המערכות הבטחוניות יחד עם סיוע ברור מארה"ב"
הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. כל המחאה היא לא הרפורמה הבעיה. הנכון היא להפיל ממשלה!. זאת המטרה שלהם ואף כאלה מודים שבאמת מטרתם להפיל הממשלה. רק תגידו למה ראש עיר מעל עשרים שנה ימשיך וראש ממשלה לא מקובל שימשיך להיות …
    ראש העיר תל אביב הוא כבר מעל עשרים שנה ואף אחד לא מצייץ ורק בגלל שהליכוד 16 שנה בשלטון זה מרגיז אותכם. הוכח שהשמאל הוא בשלטון , הוא נוהג לא להתיעץ, וגם לא שיחליטו בשבילו הוא הקובע!
    אבל שהימין בשלטון קמים כל הפרקליטים נגד השלטון .כל המי ומי כל העשירים.
    ומה כל אנשי הייטק.איך ביבי תמך וגם עודד שיעבדו פה ותמך בהם. השמאל על מה שעושה באמצעות התקשורת מכניסים
    המון רעל וגברים שיטנה וכך נגררו אחריהם ובמיוחד אהוד ברק כך במשך שלוש שנים עבד על זה אהוד ,ראש ממשלה שנכשל. גם שהיה רמטכ"ל התנהג שלא סופר אף אחד. היה תרגיל בתרגיל נפגע חייל. והרמטכל עזב את המקום מבלי לקח את הפצוע. זכור לי שהתקשורת ציינה איך נעלם אהוד ברק מבלי להציע עזרה את המסוק שלו. ולו השמאל מאמין. מי שעושה כסף טוב על אחרים. ואיזה טיפוסים הוא מסתובב. מתפלא איך השמאל לא מפריע לו עיסוקיו ומי הם חבריו שסיפורים עליהם ממש לא מחמיאים . איך אומרים אמור לי חבריך ואומר לך מי אתה .. העיקר רוצים דימוקרטיה אבל כל מי שלא הולך איתם סותמים לו הפה. ומחרימים אותו מה שעושים לערוץ 14. אז לכו תלמדו מה זה דימוקרטיה .ומי הם המחרימים ומה עושים איתם. אחר כך מתפלאים מדוע החרמות מאוד מקובלת במיוחד לכל יפי הנפש כי הם עצמם עושים זאת.

    השמאל טוען שרוצה דימוקרטיה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש
שיתוף
תגובות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים