שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אמסלם נגד בהרב-מיארה: "לא יכולה לייעץ במחלקת החניה בעיריית ירושלים"
השר אמסלם תקף את היועמ"שית במליאה "איך היא לא שולחת את המשטרה לעצור את אהוד ברק" | על ברק: בן אדם בן 80 שהתחיל לאבד את המציאות
השר דודי אמסלם | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

השר במשרד המשפטים דודי אמסלם תקף אמש (שני) במליאת הכנסת את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה על כך שאינה מורה לעצור את ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, שקרא בימים האחרונים למרי אזרחי במסגרת המחאה נגד הרפורמה המשפטית.

לדברי אמסלם "שומעים את ברק, בן אדם בגיל 80 כבר התחיל לאבד באמת את המציאות. אומר בטלוויזיה שצריך לצאת למרי אזרחי. שואל אותו הכתב "מה אתה מתכוון", אומר ברק רבותיי לא לשלם מיסים, לחסום את כל הרחובות, לסגור את שדה התעופה, להשבית את כל המשק ואני גם לא רוצה לספר לכם על כל התוכניות. אני בשוק איך היועצת המשפטית לממשלה, הרועצת של גדעון סער, האישה מטעם שלדעתי לא יכולה להיות יועמ"שית במחלקת החניה בעיריית ירושלים, לא שולחת עכשיו את המשטרה לעצור את האיש הזה".

עוד מבחזית החדשות

"תמיד אני אומר, אחרי הברקים באים הרעמים. שני אנשים שצריכים לשבת לטעמי בבית סוהר גם אהרן ברק וגם אהוד ברק, שמסיתים את כל מדינת ישראל, מסיתים מהפכה, מסיתים לכאוס. איך הם יושבים בבית? אני לא מצליח להבין. אלה אנשים שלא רואים בנו אנשים לגיטימיים ולכן לא אכפת להם להחריב את המדינה".

בדיון שהתקיים במליאת הכנסת קודם לכן, תקף גם שר האוצר בצלאל סמוטריץ' את אהוד ברק ואת הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ, וכינה אותם "פנסיונרים משועממים" ו"אנרכיסטים". לדברי סמוטריץ', "זו הבעיה עם פנסיונרים משועממים. יש להם יופי של פנסיה אבל בזה הם מתעסקים. אתם (האופוזיציה) הראשונים שצריכים להתנגד לאנרכיסט המטורלל הזה שקורא למרי אזרחי. אתם הראשונים שהייתם צריכים להתנער מחבורת אולמרט, ברק, חלוץ. מי שקורא למרי אזרחי ומלחמת אחים, אוי לו שמי שזו דמותו".

עוד אמר סמוטריץ': "זה מפתיע אותי שאתם לא מתנערים מאנרכיסטים שקוראים לאלימות ברחובות, קוראים לסרבנות. אתם צריכים להתנער ולהגיד "אנחנו לא חלק מהם". ננהל מחלוקת נוקבת, אבל נפרק את המדינה וניתן לרודן הזה להשמיד אותנו?".

הצטרפו ועקבו אחר

2 Responses

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים