שיתוף
תגובות
חדשות » שערורייה: חשד להדלפת חומרי חקירה חסויים לארגון הפשע אבו לטיף
ביחידת לה"ב 433 בודקים שורת תיקי חקירה רגישים, מהם עלה חשד כי הודלפו פרטים חסויים | פרקליט המדינה עמית אייסמן אישר את החקירה הרגישה לפני מספ שבועות
בנייני להב 433 | צילום: ויקיפדיה

מזה תקופה ארוכה, מנהלת המשטרה חקירה מסועפת נגד ארגון הפשע אבו לטיף, וגם ביצעה שורת מעצרים של אנשי הארגון. בבדיקה שמתנהלת היום (חמישי) בוחנת המשטרה האם ארגון הפשע האכזרי וארגונים נוספים קיבלו סיוע מהפרקליטות.

בעקבות פנייה של ראש אגף החקירות במשטרה אל פרקליט המדינה בלה"ב 433 נבדק חשד שגורמים בפרקליטות העבירו מידע חסוי מתוך תיקי חקירה רגישים על ארגוני פשיעה. לפני כמה שבועות פנה ניצב יגאל בן שלום אל פרקליט המדינה עמית אייסמן ודיווח לו על חשד שחומרי חקירה רגישים הודלפו באופן חסוי לפרקליטיהם של העבריינים.

עוד מבחזית החדשות

העיתונאית איילה חסון מתאגיד כאן שדיווחה על כך לראשונה טענה, שמדובר בשני פרקליטים מהפרקליטות, שהעבירו מידע מתיקי החקירה נגד אנשי ארגון הפשיעה אבו לטיף שבצפון. בתגובה אישר עו"ד אייסמן למשטרה לפתוח בבדיקת החשדות והחקירה כאמור מתנהלת בלה"ב 433.

מפכ״ל המשטרה קובי שבתאי שיבח את הטיפול הרגיש והזהיר של פרקליט המדינה בחשדות הנפיצים. "עמית אייסמן פועל ביושרה בהגינות ובמקצועיות ומאפשר למשטרה לעשות כל צעד שנדרש בחשדות שעלו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים