שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » שר האוצר: "שים את חולדאי בדימונה והוא לא הופך אותה לתל אביב"
שר האוצר בראיון: "הניסיון לסמן את החרדים כאוכלוסייה שצריך לשנוא אותה הוא אנטישמי" | עוד אמר: "אנחנו דואגים גם לאזרחי ישראל הערבים"
יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' | צילום: רפי בן חקון, לע״מ

שר האוצר ויו"ר מפלגת הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', התראיין היום (שלישי) לערוץ 7 והתייחס לתקציב המדינה וחוק ההסדרים, ואיך לדעתו הצדק החלוקתי בקרן הארנונה חיובית, ותתמרץ את הרשויות לבנות יותר דירות למגורים.

לגבי האינפלציה אמר שר האוצר כי: "האינפלציה היא אתגר מאוד גדול. אין מס מכאיב יותר לאזרחים משחיקת ערך הכסף. כל העולם סובל מהאינפלציה וצריך לטפל בה. נסייע איפה שאנחנו שולטים בהתייקרויות, חשמל, מים, דלק וארנונה, לנסות כמה שאפשר לגדר. איפה שאנחנו יכולים להקפיא את המחירים, אנחנו משתדלים לעשות את זה", אומר השר על צעדיו למלחמה באינפלציה.

עוד מבחזית החדשות

בנושא התנגדות ראשי הערים לקרן הארנונה טען השר כי: "רון חולדאי הוא לא מי שהפך את מרכז הארץ למרכז העסקים של ישראל. שים את חולדאי בדימונה והוא לא הופך אותה לתל אביב. לא כי חולדאי לא ראש עיר טוב, אלא זה לא נכון לזקוף את זה לזכותו, זו לא השקעה אישית שלו. זו השקעה לאורך עשרות שנים של המדינה, לכן מותר שההשקעה הזו תתחלק בין כל אזרחי המדינה, זה הכי צודק בעולם".

השר סמוטריץ' הדף את הטענות ועל פיהן החרדים "גונבים" את קופת המדינה וגינה בתוקף את הקריקטורות בעיתונות נגד החרדים, "הניסיון לסמן את החרדים כאוכלוסייה שצריך לשנוא אותה הוא אנטישמי. אין שום שיח ענייני. שיח שנאה. אנחנו משקיעים מאות מיליונים לשילוב חרדים בשוק התעסוקה, עובדים קשה להוריד את גיל הפטור, מגדילים את מספר התקנים בהשכלה הגבוהה כדי שיהיה אפשר לקלוט יותר סטודנטים. אני לא מוכן שילדים בחינוך החרדי ירעבו ללחם ולא מוכן שמורים ילמדו בשכר מינימום ובתנאים גרועים".

לסיום הצהיר השר: "אני שר האוצר של כולם. הצעדים שלנו פונים לכל הציבור הישראלי. אנחנו משקיעים גם בערביי ישראל איפה שצריך, נכון ואמיתי. לא משועבדים בממשלה לתומכי טרור, אבל אנחנו כן דואגים לאזרחי ישראל הערבים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים