שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הליכוד: הוגשה תלונה במשטרה נגד ראשי הממשלה לשעבר אהוד ברק ואהוד אולמרט
סיעת הליכוד הגישה תלונה במשטרה נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, אורי משג, יוסי קליין ו"פעילי שמאל נוספים" בעקבות "דברי הסתה וקריאות למרי אזרחי"
ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק | צילום: דמוקרט TV

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם היום (שישי) כי מפלגתו הגישה תלונה במשטרה נגד מספר אישים, בגין "דברי הסתה וקריאות למרי אזרחי". בין האישים שהוגשה נגדם תלונה נמנים, ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, אורי משג ויוסי קליין. בעמוד של נתניהו נכתב כי "הליכוד הגיש תלונה במשטרה נגד אהוד ברק, אורי משג, יוסי קליין ופעילי שמאל נוספים, בעקבות דברי הסתה וקריאות למרי אזרחי". עוד נכתב כי "אין מקום להסתה בקרבנו ויש לגנות אותה ולפעול בכל תוקף כדי לעצור אותה".

במקביל לתחילת תהליך החקיקה של הרפורמה המשפטית, שהחל ביום שני האחרון, התקיימה מחאה מול משכן הכנסת כנגד תוכנית הממשלה. בהפגנות השתתפו רבבות בני אדם.

עוד מבחזית החדשות

בנוסף, הגישה סיעת הליכוד תלונה כנגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, בטענה כי דיבר "דברי ההסתה מסוכנים". בין דבריו אמר אולמרט: "השינוי לא יתחולל בעזרת נאומים, אין פה אדם שלא מבין מה משמעות השינויים שמנסה הממשלה לחולל". עוד אמר אולמרט "מה שצריך זה לעבור לשלב הבא – שלב המלחמה. ומלחמה לא מנהלים בנאומים, מלחמה מנהלים בקרב פנים אל פנים, ראש בראש, יד ביד, וזה מה שיהיה כאן". בעקבות התלונה קרא נתניהו לראשי האופוזיציה: "גנו את ההסתה ותפסיקו לדרדר בכוונה את המדינה לאנרכיה"

הצטרפו ועקבו אחר

2 Responses

  1. אולי זה הדרך שהם מבינים ….
    נראה את בית המשפט … בהחלטתו וכמה זמן…
    נראה תוצאות מבית המשפט …
    מציע לכולם !! לראות את השיעור של הרב ברוך רוזנבלום
    וכן את גב' פלאי …
    לעשות הדברות בלי רגליים אחוריות
    במטרה אחת !! שלום בארץ !!
    ולא נצחנו … ח"ו
    שבת שלום וחודש טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים