שיתוף
תגובות
חדשות » בן גביר נגד הלאפות: הורה לסגור מידית את המאפיות בבתי הכלא
השר בן גביר הורה לסגור את המאפיות שהופעלו על ידי מחבלים בכלא רימון וקציעות וסיפקו לאפות טריות למחבלים בכלא | בן גביר: "השתגענו, פשוט השתגענו"
כלא | צילום: ChameleonsEye, שאטרסטוק

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הורה הבוקר (רביעי) לסגור מיידית את מאפיות הפיתות בבתי הכלא הביטחוניים רימון וקציעות, שהופעלו על ידי המחבלים וסיפקו פיתות טריות למחבלים בכלא.

בדיון על החמרת תנאי האסירים, בן גביר לא ידע על קיומן של המאפיות שמייצרות את הפיתות בעצמם. כשנודע לו על כך זעם בן גביר ואמר "מה זה הלאפות האלה? השתגענו, פשוט השתגענו". עוד אמר השר בדיון "מה זה, שכונת התקווה בכלא? לא ייתכן שמחבלים שפלים יזכו לפריבילגיה כזו, ואפילו יותר מכל אזרח אחר. איך יכול להיות שרוצחים עם דם על הידיים מקבלים כל יום לאפה, מה זה האבסורד הזה?".

עוד מבחזית החדשות

"דין מי שרצח יהודי אינו כדין אסיר פלילי, אסיר ביטחוני צריך לקבל את המינימום על פי החוק, ויש לנקוט כלפיו אפס סובלנות".

מלשכת השר נמסר כי "מדיניות השר היא שיש למנוע הטבות ותפנוקים למחבלים הכלואים בישראל, למנוע מהם הטבות שניתן למנוע על פי חוק ובוודאי שיש למנוע מהם זכויות שמשום מה יש רק למחבלים ולא לאסירים פליליים".

בעקבות החשיפה שוחח בן גביר עם נציבת שב"ס, רב־גונדר קטי פרי, והורה לסגור לאלתר את המאפיות. תחילה נסגרה המאפייה בכלא נפחא, ולאחרונה נסגרה גם זו שבכלא קציעות. בסביבת השר טוענים כי בכוונתו להביא לדיון בקבינט את דו"ח קעטבי, הכולל המלצות כיצד ניתן להחמיר את תנאי המחיה של המחבלים בכלא, בהקדם האפשרי.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. ישר כח, סוף סוף מישהו מטפל בחלאות האלה,בית מלון 10 כוכבים למה שלא ירצחו?ימח שמם וכל התומכים בהם ,בן גביר ד' ישמור אותך,אתה שליח טוב ותמשיך בכל הכח,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים