שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » איך משכפלים מפתח של רכב?
מפתחות רכב
מפתחות של רכב הם מפתחות ייחודיים. כאשר הם נאבדים לכם מכל סיבה שהיא, הרי שלא תוכלו לנסוע ברכב. על מנת שכן תוכלו לבצע זאת, כדאי שיהיה לכם בצד מפתח נוסף
מפתחות | צילום: FREEPIK

רוב הרכבים שרוכשים, מגיעים עם מפתח אחד לרכב, כאשר מפתח נוסף תמיד יהיה בעלות נוספת ובסמוך לרכישת הרכב. אז מה עושים אם אתם כבר מזמן לא בתאריך הרכישה? האם לא תוכלו לרכוש מפתח נוסף? בדיוק בשביל סיפורים כאלו קיימים המנעולנים שיוכלו לבצע עבורכם שכפול של המפתח.

האם שכפול מפתח לרכב הינו שכפול הדומה למפתחות של דלתות ביתיות?

אז אפשר לומר שחלקית כן וחלקית לא. ניתן לשכפל מפתח לרכב בדרך הרגילה והמקובלת, אך הוא יוכל לפתוח את דלת הרכב בלבד ולא להסיע את הרכב. הסיבה לכך נובעת מהעובדה כי רכבים בעידן של היום פועלים בעזרת קודן. הקודן הוא למעשה סוג של מחשב שהמפתחות והשלט מקודדים אליו. שכפול יסודי של מפתח הרכב, הינו שכפול הכולל הגדרת המפתח למחשב הרכב.

מי יכול לבצע שכפול כזה?

מנעולן רכב בצפון או כל מנעולן הפועל בתחום, יוכל לבצע עבורכם את הבקשה הזו. לרוב, מנעולנים אלו יכולים להגיע אליכם הביתה ולבצע את העבודה בחניה שלכם. זה פשוט, זה יחסית מהיר ובדרך כלל, משתלם. כמובן שכדאי לבצע זאת לפני שאבד לכם המפתח, כי אם תעשו זאת ברגע הזה, הרי שתצטרכו לשלם יותר בגין שני מפתחות. חסכו זאת והכינו את עצמכם לכל מצב. 

עלות שכפול מפתחות לרכב

עלות שכפול מפתח לרכב נעה בין 300 שקלים ל- 350. במידה ותרצו שהמנעולן יקודד את המפתח לפי מחשב הרכב, הרי שהמחיר יעלה. לרוב זו תהיה תוספת שנעה בין 1000 ל-1500 שקלים. העלות הזו עדיפה לכם מאשר לאבד את המפתחות ואז לשלם גם עלות פריצה וגם עלות של יצירת מפתח חדש ומקודד. זו פעולת מניעה שכדאי לבצע כל עוד אפשר. 

מתי מייצרים מפתח חדש?

מפתחות חדשים לרכב יש לייצר כאשר אתם מאבדים את המפתחות ואין לכם מפתח נוסף. זהו מצב שבו תצטרכו להזמין פורץ לרכב ולאחר מכן לבקש מהמנעולן ליצור מפתח חדש שיתאים לצילינדר וגם יקודד מחדש ברכב. בדרך כלל תקבלו מהמנעולן מפתח אחד מקודד ומפתח נוסף שאינו מקודד. עם המפתח שאינו מקודד, תוכלו לפתוח את הרכב אם במקרה המפתחות המקודדים ננעלו בתוכו. זהו פתרון מעולה למצבים אלו. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים