שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » פרקטים למינציה או עץ? שוחחנו עם המומחים של צמרת
פרקטים
המומחים של צמרת פרקטים עוסקים בתחום זה עשרות שנים והם צברו ידע וניסיון רב בהתקנת פרקטים. לאור זאת הם תמיד שמחים לייעץ לכל לקוח על הפרקט שיהיה המתאים ביותר
לצבע הדלת והשילוב עם פרקט יש חלק גדול בעיצוב הבית | צילום: רונית אפרת

לצורך קבלת ההחלטה, הם מביאים בחשבון גורמים סביבתיים שונים ופרמטרים רבים ורק לאחר מכן מקבלים החלטה שקולה ומושכלת תוך התחשבות בכל המידע הרלוונטי של כל לקוח.

פרקטים למינציה או עץ?

בשלב ראשון המומחים של צמרת בוחנים את הנראות העתידית של הבית הנמצא בשלבי הקמה. במקרים רבים זה קורה עם מעצב הפנים ( בצמרת תקבלו שירות מעצב פנים בכל רכישת פרקט קוויק סטפ ), כדי ליצור את ההרמוני העיצובית המושלמת. אם מדובר בבית שיש בו מטבח כפרי, אמורים להציב בו ריהוט קלאסי ופונקציונלי, פרקטים מעץ יהיו נפלאים ובני הבית והאורחים ייהנו לראות את טבעות העץ האותנטיות בכל פינה. 

אך אם הכוונה היא לרכוש ריהוט בסגנון מודרני או הייטקיסטי לבית או למשרד, הסטריפים של פרקטים למינציה יהיו הרבה יותר מתאימים.

קיים פער מהותי בין העלויות של פרקט עץ שהוא יקר מול פרקט למינציה שהוא זול יותר וזהו מרכיב משמעותי בקבלת ההחלטה על סוג הפרקט לרכישה. 

מערכת חימום תת רצפתי 

בשנים האחרונות ישראלים רבים החליטו להתקין מערכת חימום תת רצפתי בביתם. יש לבצע שלב זה לפני ביצוע הריצוף או הפרקטים. לאור התכונות הייחודיות של מערכת זו והחום הרב שהיא פולטת באופן קבוע, הפרקטים היחידים שהם עמידים בחום המתמשך הם פרקטים עץ ולכן בוחרים את אחד מהגוונים היפהפיים של פרקטים עץ עבור ריצוף בית זה.

היתרונות של פרקטים למינציה 

פרקטים למינציה הם איכותיים ביותר כיוון שהם מיוצרים משלוש שכבות של חומרים סינתטיים אשר יוצרים יחד מוצר איכותי ביותר שהוא עמיד לתנאי האקלים הים תיכוניים בישראל. המגמה היא לרכוש לוחות למינציה בטיב מעולה שיש בהם רמת שחיקה ורמת דחיסה גבוהות וכך הלקוחות ייהנו מהמוצר המושלם לאורך שנים רבות.

השכבה העליונה של פרקט למינציה היא מדבקה אשר מוטבעת פנימה בהליך הייצור, לכן יש אפשרות לרכוש לוחות מעוצבים בשלל הדפסים והיצע נרחב של טקסטורות יפהפיות. זו הסיבה שאפשר למצוא מתוך המבחר הגדול את הפרקטים המעוצבים שיהיו המתאימים ביותר לנראות של חלל הבית, או חלל החדרים שמעוניינים להתקין בהם פרקטים. 

פרקטים למינציה מוסיפים יופי רב לכל מרחב ואפשר לרכוש אותם בשלל גוונים על פי ההתאמה, לוחות כהים כמו שחור, חום כהה כמו אגוז, גוונים בהירים של חום, אפור, שמנת, לבן ואף שילוב של כמה צבעים יחד בנראות מרהיבה. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים