שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ניסיון פיגוע בשער שכם – המחבל נתפס ונעצר
פיגוע תשיעי
מדובר ב-2 נערים שניגשו לשוטרים במקום ודיווחו להם על ערבי שניסה לדקור אותם בסמוך לשער שכם. בחסדי שמים האירוע הסתיים ללא נפגעים
הסכין שנתפסה ע"י השוטרים | צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

ניסיון פיגוע דקירה התרחש לפני זמן קצר ברחוב נביאים קטן – בסמוך לשער שכם בירושלים. ע"פ הדיווחים המחבל ניסה לדקור 2 בחורי ישיבה חרדים שהלכו בסמוך, בחסדי שמים האירוע הסתיים ללא נפגעים כאשר המחבל הצליח להימלט מהמקום.

במהלך הסריקות, כוחות המשטרה של מחוז ירושלים איתרו באזור סכין ולפני דקות ספורות נעצר החשוד במעשה, תושב ענאתא בשנות העשרים לחייו.

מדובר ב-2 נערים שניגשו לשוטרים במקום ודיווחו להם על ערבי שניסה לדקור אותם בסמוך לשער שכם. כוחות המשטרה בדקו במצלמות האבטחה ואכן ראו את המחבל מתקרב לעברם עם סכין ע"מ לבצע פיגוע. בנס האירוע כאמור הסתיים ללא נפגעים.

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן הגיע לזירה וקיים הערכת מצב עם המפקדים במקום. בסיומה הטיל מפקד המחוז את החקירה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים.

בסיום הערכת המצב אמר מפקד מחוז ירושלים: "הפעילות המשולבת של הכוחות הוכיחה את עצמה במעצר מהיר של החשוד. פעילות הבטחון השוטף באזור תוגבר. צריך להמשיך בפעולות החקירה הנדרשות ולהמשיך להנחות את השוטרים על המשך דריכות מבצעית גבוהה. נמשיך לפעול בנחישות נגד כל איום ולפעול לשמירה על שלום הציבור ובטחונו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים