שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » רשות הבדואים ביטלה הריסת בתים בנגב
ממשלת עבאס
מכירת החיסול נמשכת: רע"מ כעסו ובקואליציה הפנימו – רשות הבדואים ביטלה צו הריסה נגד 6 בתים בנגב ותכריז על תהליך הסדרה לאזור
תגיות:
ח"כ מנסור עבאס | צילום: דוברות הכנסת

מכירת החיסול של קרקעות ארץ ישראל על ידי ראש הממשלה נפתלי בנט נמשכת: רשות הבדואים ביטלה צו הריסה נגד 6 בתים בנגב ותכריז על תהליך הסדרה לאזור. על פי הדיווח של מוחמד מג'אדלה, המהלך בא בעקבות האיומים של מפלגת רע"מ.

הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב עדכנה בפייסבוק כי היא "מבטלת קמפיין להריסת 6 בתים בכפר זיאדנא. הרשות מתכננת מפה מבנית לכפר זיידנא ובחודשים הקרובים היא תאושר. הבתים האלה נמצאים בתוך המזימה המוצעת בפני ועדת התכנון, ולכן אנחנו הולכים לאחראים לקמפיין הזה להפסקת צווי ההריסה".

תגובת מנכ"ל רשות הסדרת התיישבות הבדואים, יאיר מעיין: "הריסת 6 בתים בכפר אזיידנה בוטלה, מאחר והרשות מקדמת תב"ע בכפר – והמבנים נמצאים בשטח המיועד למבני מגורים. פנינו לגורמי האכיפה בדרישה לבטל את הריסתם, מאחר וניתן יהיה להוציא היתרי בנייה בקרוב וההריסה מתייתרת".

עוד הגיב לדיווחים וטען כי מדובר ב"פייק ניוז. פניתי בבקשה לדחייה נוספת עד לאישור התוכנית והוצאת היתרי בנייה ע"י התושבים. הכול באופן מקצועי וללא מעורבות של גורמים משפיעים מהדרג הפוליטי".

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיה להחלטה: "מהר וצפוי. ככה נראית ממשלה מסוכנת שתלויה בתומכי טרור ומשועבדת להם בכל הצבעה".

ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "בנט ייזכר לדראון עולם, מכר את מדינתו לתנועה האיסלמית ונכנע לסחיטה והאיומים של רע"מ. אפילו בקואליציה מתחילים לעכל שמכירת החיסול לנגב התחילה כבר בפועל. בזמן שבנגב מסדירים בנייה בלתי חוקית, מפנים תושבים יהודים מביתם ושוקלים להרוס עוד יישובים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים