שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "ציפיתי שידרשו מנתניהו להעביר את המנדט"
פרוש בביקורת פנימית
יו"ר 'שלומי אמונים': "הבעיה ביהדות בתורה שאנחנו לא הולכים שלובי זרוע, בזמן שנאבקתי על פרשת עמנואל וסער נזף בי היו כאלה שהוא הבין מהם שהמערכה היא לא חשובה"
תגיות:
השר לענייני ירושלים ומורשת מאיר פרוש | צילום: בחזית מדיה

סגן השר מאיר פרוש בראיון 'קול חי' בביקורת פנימית חריפה: "ציפיתי מראשי יהדות התורה שנפגשים עם נתניהו שידרשו ממנו לפני מס׳ שבועות שייתן את המנדט לכל מי שיוכל להרכיב ממשלת ימין. כפי שאני ואייכלר הצענו. אני מקווה שזה עלה במפגש היום. אם לא זה ממש חבל".

עוד הוסיף: "הבעיה ביהדות בתורה שאנחנו לא הולכים שלובי זרוע, בזמן שנאבקתי על פרשת עמנואל וסער נזף בי היו כאלה שהוא הבין מהם שהמערכה היא לא חשובה. כך גם, כאשר נאבקתי עם בנט בראשית הכהונה שלו כשר החינוך על תקנות מוסדות הפטור, הוא יכל להבין שזו לא העמדה של כל יהדות התורה".

פרוש התייחס לעובדה שביטאון 'המבשר' המזוהה עמו לא שותף לביקורת החריפה על הממשלה המסתמנת: "זו ממשלה שאם תקום צריך להלחם בה מלחמת חורמה וזה יבוא לידי ביטוי בכל הפלטפורמות שאני מכיר. נכה אותה שוק על ירך. בשלב זה אני רוצה להאמין שהממשלה הזו לא תקום".

הוא הסביר גם את הסירוב להשתתף בהפגנות נגד אנשי ימינה: "אף אחד לא יחשוד בי שאני לא איש ארץ ישראל השלימה, פנו אלי היום חברים מההתיישבות וביקשו שאגיע לנאום מתחת הבית של שקד. עניתי להם שזו לא דרכינו. אנחנו בעד עצרות תפילה לא הפגנות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים