שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נעצרו 14 חשודים בתקיפת הנהג בפורים
בעקבות הדריסה
המשטרה בשיתוף לוחמי יס"מ ומג"ב פשטו על בתיהם של החשודים במעורבות באירוע, ובהמשך היום הם יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט. החקירה נמשכת
תגיות:
מעצר החשודים בתקיפת נהג ההסעות | צילום: דוברות המשטרה
מבצע המעצרים |
צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה הבוקר (חמישי) 14 חשודים בתקיפת נהג ההסעות איבראהים חאמד, שדרס למוות את איתמר בן אבו בירושלים בעת שניסה להימלט מהם. העצורים, בהם חמישה נערים, הובאו לחקירה כשהם חשודים בהפרות סדר ובמקרי אלימות נוספים. בהתאם לממצאי החקירה, המשטרה תחליט מי מהם יובא לדיון הארכת מעצר בבית המשפט בהמשך היום.

מהמשטרה נמסר כי "הבוקר פשטו עשרות שוטרים על בתיהם של שניים-עשר חשודים המעורבים בתקיפת נהג ההסעות בתחילת השבוע ובמקרי אלימות והפרות סדר נוספים".

"במסגרת חקירת אירוע דריסת אדם שארעה ביום ראשון בשעות הערב ברחוב החומה השלישית בירושלים והפרות הסדר האלימות שקדמו לכך, תוך פעולות חקירה סמויה שביצעה המשטרה לרבות הפעלת אמצעים שונים, פשטו לפנות בוקר שוטרים ולוחמי יס"מ ומג"ב על בתיהם של חשודים במעורבות באירועים אלו ונעצרו 12 חשודים, מתוכם 5 קטינים, שהועברו לחקירה".

"משטרת ישראל תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה אל מול כל גורם שהיה מעורב באירועי האלימות במהלך חג הפורים שהביאו לפגיעה בנפש ובחיי אדם, ותדאג למיצוי הדין עם המעורבים. בהמשך היום, ובהתאם לממצאי חקירתם, יובאו מי מהם לדיון הארכת מעצר בבית המשפט. חקירת המשטרה נמשכת במטרה להגיע אל נוספים אשר נטלו חלק באירועי אלימות מעין אלו".

מאוחר יותר נמסר כי "משטרת ישראל ממשיכה בפעילות לאיתור המעורבים באירועי האלימות בירושלים ולפני זמן קצר נעצרו שני חשודים נוספים. בהמשך למעצר החשודים לפנות בוקר בעיר ירושלים, לפני זמן קצר נעצרו על ידי השוטרים שני חשודים נוספים והם הועברו גם כן לחקירה, ובכך עולה מניין העצורים עד כה ל-14 חשודים".

"שניים מהחשודים שנעצרו הבוקר מעורבים על פי החשד בתקיפת אמבולנס מד"א בתחילת השבוע בעת שהוביל יולדת שנשקפה לה סכנה אל בית החולים, החשודים תקפו את רכב החירום וגרמו לו נזק. החשודים שנעצרו יובאו בשעה 13 לבית המשפט שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם".

האירוע התרחש ביום שני בערב, אז הגיע חאמד עם רכבו לצומת הרחובות שבטי ישראל והחומה השלישית בשכונת מאה שערים בירושלים – ונקלע להתפרעויות. מהתחקיר הראשוני שבוצע בשטח עלה כי הוא חש סכנה לאחר שזרקו לעברו אבנים, ובעקבות זאת, לדבריו, הוא ניסה להימלט מהמקום ודרס למוות את בן אבו. המנוח הותיר אחריו הורים ואחות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים