שיתוף
תגובות
חדשות » שינויים בתחבורה הציבורית: בשל הלווייתו של חכם שלום כהן זצוק"ל
הסדרי תנועה
משרד התחבורה נערך לתגבר ככל האפשר את התחבורה הציבורית לקראת הלוויתו של הרב חכם שלום כהן, שתתקיים היום (שני) בשעות הצהריים בירושלים
המת"צ ברחוב ירמיהו בירושלים | צילום: ליאור שמאע, שלם

משרד התחבורה הנחה את מפעילי התחבורה הציבורית לתגבר ככל הניתן את השירות לאזור הלווייה וממנה. בין היתר, יתוגברו הקווים הבינעירוניים מבני ברק, אשדוד, טבריה, אלעד, נתיבות, בית שמש וצפת.

כמו כן, יחולו שינויים בלוחות הזמנים ובמסלולים של קווים עירוניים ובין-עירוניים, בין השאר, בהתאם לחסימות הצירים על ידי המשטרה. עובדי הרשות הארצית לתחבורה ציבורית ינהלו את מערך התחבורה, במרכז ניהול התנועה בירושלים ובתחנות וצירים מרכזיים בירושלים.

במקביל, תתגבר רכבת ישראל את השירות הרכבתי לירושלים מתחנות המרכז, בדגש על תחנות תל אביב. הרכבת תעמיד רכבות כונניות שיופעלו בעת הצורך, הן לכיוון ירושלים לקראת הלוויה, והן לכיוון המרכז לאחר הלוויה.

למען בטיחות הנוסעות והנוסעים, אנו ממליצים להקדים את ההגעה לאיזור הלוויה, לשמור על הכללים ולהישמע להוראות הצוותים. כמו כן, יש להתאזר בסבלנות בשל העומסים הצפויים, להימנע מהגעה שלא לצורך לאיזור ולהתעדכן בשינויי התחבורה הציבורית במוקד הארצי של התחבורה הציבורית "כל קו" *8787 ובמוקדי המידע של המפעילים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים