שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » שביתת עובדים בחברות ההייטק: במחאה על הרפורמה במערכת המשפט
לפחות 100 חברות הייטק יאפשרו לעובדיהם לשבות הבוקר בין 11:00 ל-12:00 ולהפגין נגד הרפורמה במערכת המשפט | מנכ"לי החברות: נאפשר הפגנה על פי צו המצפון
הפגנה בתל אביב | צילום: אמיר גולדשטיין

כ-100 חברות הייטק הודיעו שאפשרו לעובדיהם לשבות היום (שלישי) ולהפגין בין השעות 12:00-11:00 במתחמי ההייטק בישראל. מטה המאבק ברפורמת מערכת המשפט מסר כי זו "השבתת אזהרה לממשלת ישראל".

בהודעה ששלחו מנכ"לי החברות לעובדיהם, כתבו המנכ"לים כי "אנו מניחים שאתם ערים לשיח הציבורי על אודות הרפורמה המשפטית ולמחאה שהתעוררה. יש לנו בחברה עובדים ועובדים עם דעות מגוונות, ואנחנו תמיד מכילים ומכבדים כל אדם באשר הוא. נאפשר את שביתתם והפגנתם של עובדים שירצו בכך, כל אחד ואחת על פי צו מצפונו ודעתו".

עוד מבחזית החדשות

אתמול אמרו ארגוני המחאה כי: "ההפיכה הדיקטטורית תפגע אנושות בזכויות האזרח, בכלכלה הישראלית ובכל מערכות החיים. לכן, אנחנו נדרשים לצעדים דרסטיים". לדבריהם, "למרות הפגיעה הכלכלית אנחנו נוקטים בצעד זה כצעד ראשון, כדי להבהיר לממשלת ישראל שההפיכה המשטרית לא תעבור. מדינת ישראל לא תהיה דיקטטורה כי היא לא תתפקד ולו ליום אחד ללא השדרה המרכזית של הכלכלה והחברה הישראלית".

מטה עובדי ההייטק מסר כי: "נקיים הפגנה של תעשיית ההייטק, בעד ישראל דמוקרטית ובית משפט עצמאי, החיוניים להמשך שגשוג התעשייה שלנו, כלכלת המדינה שאנחנו אוהבים וביטחונה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. כמה קשקשנים יש במדינה הזאת
    צבועים וגזענים
    אם ממשלת שמאל היתה עושה בדיוק
    מה שהימין עושה
    לא היו שומעים את התשקורת מפמפמת לאנשים
    לא היו מפגינים
    וההיטקיסטים ואנשי שמאל צבועים
    שרוממות הדמוקרטיה בפיהם
    היו ממלאים את פיהם מים
    העם יודע שקשה לכם לראות ספרדים ודתיים
    בשלטון
    אבל רוב העם בז לכם
    צבועים ושקרנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים